Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

Snorky skrev 2010-07-26 16:55:41 följande:
    kläder: egna märken halva reapriset, externa märken 30% på reapriset
    inredning o leksaker etc: brukar det vara 30% på reapriset, för att i senare bli halva rean
    jaha det är inte allt rea  på halva priset, varför därför märke är inte det eller??
  • star67

någon vet om det är fortfarande halva priset på kahppal?? var det halva rea på accessoarer också ?? köpte från en butik för halva priset men andra butik var inte på halva rea priset!!

• star67
    Förälskad skrev 2010-07-29 14:35:20 följande:

Idag handlade jag lite till på Lindex. Allt det här skulle kostat 1150:-, jag betalade 350:-. SUPER!!
    oj vilken fynd jag som vill ha regn kläder st 86 till pojke och 98 till fick hittade ingetRynkar på näsan
  • star67

jag har redan köpt två klänningar men går bra och köpa om på halvapriset eller??
    annars ska lämna tillbaka och köpa på nytt de hade flera såna som jag köpt.

• star67
    Coca cola light skrev 2010-07-30 16:36:13 följande:
    Japp, kostade 25 kr. Ett fynd! Allt jag handlade idag var på halva reapriset.
    jaha de var på rea här men de hade ganska många såna kvar kanske därför.
  • star67

vi hade tur faktiskt för att vi visste om ålens rea o lindex så tidigt idag jag var på ålens och det var nästan inget kvar. det var samma på lindex.

• star67
    mimmi006 skrev 2010-07-31 18:24:47 följande:
    Linköping, Tornby. Var på ett annat i stan också, men där fanns det knappt ingenting till barn, så utbudet varierar nog mycket.
    du menar idag?? det var så här också idag men för några dagar sen var fulla med barn kläder alla 3 lindex butiker det var bara ett litet ställ som hängde baby kläder på o det var flera för 2-3 dagar.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2