Halva reapriset!!! del 2
om du är osäker skulle jag göra så att du tar med den och kollar om du hittar overall i rätt strl. gör du det så byt, gör du inte så behåll..
jag köpte denna igår men tycker inte att den är biligt jag trode den är såna som suder automatiskt när man bara trycker på annars varför så dyrt i ordpris!!!
www.br-leksaker.se/Märken/Ben%2010/BEN%2010%20COLOR%20KIDS%20rittavla.aspx?id=620009
jag har kollat på nätet de har sänkt ganska mycket på vissa saker men vet inte om det är så på butiken också?? en vara som är 1199 kr o nu 149 kr
jag köpte denna men jag tror jag lämnar tillbaka , någon har tips på något fin att köpa istället??
aha oky då lämnar tillbaka säkert tack.
kanske ta den istället hon är 4 år och lille bror 2 år jag hittar inte så mycket till honom har inte köpt julklapp hellre bara kläder medan hon fick två st hello kitty docka o bil från elgigant. www.br-leksaker.se/M%c3%a4rken/Hello%20Kitty/Hello%20Kitty%20jordgubbshus.aspx?id=621265&vid=532377
kolla priset på denna !! www.br-leksaker.se/M%c3%a4rken/TOY%20STORY/TOY%20STORY%203%20Action%20Links%20Junkyard%20Escape.aspx?id=882771&vid=522809
jag köpte ett par vinter kängor ídag men viste inte vilken stl skulle jag tagit o så jag tog 25, 16 cm o hans fot är 14 cm frågade henne på kassa om de skulle passa till nästa säsong och hon sa jag men jag vet inte hur de brukar växa??
har inte köpt tidigare så vet inte, hur brukar ni göra??