Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

i våra butiker har inte så många kvar det var bara en stl 98 röd kvar på en butik var inte på rea o andra butik var stl 86 o 98 svart o där också var inte på rea o andra butik var på rea men allt bamse overaller var slut bara en svart fix 98 o en rutik 86 som var kvar o jag tog 98Glad.

jag tycker inte att det är bra att skicka sms till clubkund det var många folk där o allt tar slut snabbt, föra gång vi som har lite koll på rea handlade nästan allt innan de andra vet Skrattande

• star67

det är skillnad från butik till butik i en butik de hade ganska mycket tjej kläder kvar lurv jackor jensklänning röda rutiga kjolar rutiga klänningar m.m men inte så mycket på baby, men jag hade bara 2 timmar att handla + att åkte buss till 3 butiker kollat lite på hm o lite på pop o åhlens Rynkar på näsan jag var lite stressad inte kunde välja, nu jag vill åka igen men jag är ensam hemma med 3 barnGråter och nu jag kollar att vagnen också är i bilen med min manFörvånad han kommer hem kl 10:30 så blir inget mer shoping idagGråter

• star67
    Scarlett77 skrev 2011-01-21 15:44:24 följande:
    Verkar börja på måndag? Var dom inte säkra? När jag ringde var hon skitsur som svarade och sa bara att det är tag 3 betala för 2 som gäller.

Anledningen att jag vill vara säker är för att jag måste låna bil för att ta mig dit och det gör man inte i onödan hehe
    finns mycket på åhlens att fynda??
  • star67
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-21 16:42:53 följande:
    Nej, här hade de bara orange jackor från Fix och svarta täckbyxor, rosa Bamseoveraller och rutiga Fix-overaller plus några konstiga gröna jackor.

Här har de inte haft lurvjackorna alls, så jag är lite sur över det.
    de hade fix overaller kvar på butiken men inte på rea?? fix jackor den rosa o orange var också på rea men inte blåa.
    jo jag ångrad mig att inte köpte den fina lurv jacka för 129 -50% ordpris var 199kr. får se om de är kvar till imorgon så köper jag en.
  • star67
    Smilla75 skrev 2011-01-21 17:09:28 följande:
    Jag fick tag i stjärnjeansen för 37,50 kr!
    Förvånad vilken fynd
  • star67
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-21 17:22:12 följande:
    Här hade de rea på Fix-overallerna, och på orange jacka, men inte på de rosa och blå jackorna.

Vad är stjärnjeans? Kom på att jag glömde att utnyttja min rabattkupong på 50:- så jag får nog ta en sväng till sta'n imorgon också.
    de rosa vi hade bara 2 st kvar kanske därför stl 116, 92
  • star67

ohh vilken skillnad från igår till idag det var nästan inget kvar på butikerFörvånad va bra att jag åkte igår även om jag inte hade så mycket tid men fyndade jag lite. jag ville använda kupongen men hittade inte så mycket. mycket bättre om de inte skickar sms till alla så vi kan köpa merSkrattande

• star67

vilken av de är finare till nästa år , jul nyår?? tänker köpa till storbror o lille likadana Glad

• star67

En tröja + en body bullar 25 st.
    T- Skjorta 92 50 kr.
    mocasener 2 par 20 kr st och en 25 kr. men jag köpte likadana på andra butik för 20Oskyldig
    fix rutigt klänning 50 kr present.
    bolero vit 30 kr det var en lite fläck på. annars den var för 50 kr.
    body röd randig 25kr
    tröja med hjärta 37 kr
    lila fodrad byxor 50 kr
    turkos body 25
    turkos byxor 25
    vit topp 37 kr
    rutig kjol 50 kr
    skjortor för 50 kr st men jag behåller bara en inte bestämd än om jag tar med röd slips eller svart.

till mig lip contour 20kr  halsband 25 kr röda scarf 15 kr.567- 100 kr  kupong vi har två club kort.467 kr utan overall som var för 225 kr stl 98.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2