Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

Moonlight83 skrev 2011-01-11 15:40:15 följande:
    åhh vinterkängor jag måste till stadium i morgon och kolla.:)
    ja jag också behöver, min man skulle hämta dotter glasögon så jag ringde honom får se om han kollar för att han tycker inte om att handla. kläder o skor.Obestämd
  • star67

någon har tips på vinterkängor han vet inte vilken ska köpa o jag har inte kollat vad som finns där han säger att det finns några för 99 kr o sen halva så blir de för 50 men vet inte hur de är??

• star67
    star67 skrev 2011-01-11 16:00:54 följande:
    någon har tips på vinterkängor han vet inte vilken ska köpa o jag har inte kollat vad som finns där han säger att det finns några för 99 kr o sen halva så blir de för 50 men vet inte hur de är??
    ohh nen men han köpte vanliga skorFörvånad inte vinterkängor jag får åka imorgon iställit.
  • star67
    winters skrev 2011-01-11 16:36:22 följande:
    hihi, det skulle nog min man oxå kunna göra! Skrattande såg att de hade gympadojor för 49, men det var ju bra pris om man behövde sådana!
    jag visste att han inte klarar det men tänkte mest på färge o stl så inte helt ett annat varaOskyldig
  • star67
    Tensia skrev 2011-01-11 18:48:53 följande:
    hej
    jag har inte heller fått något sms =( är det någon vänlig själ som skulle vilja skicka det till mig??
    i min butik gick bra utan sms hon bara frågade om man är medlem eller inte om man är medlem det går om man inte är medlem får man anmälla sig o få rabatter direkt.
  • star67

i min butik de hade nästan alla storlekar kvar men jag tyckte att köpa overallen iställit.

• star67
    anette 81 skrev 2011-01-11 22:01:42 följande:
    imorgon
    jaså va bra att jag frågade lite svårt att åka imorgon men ska försöka när barnen är på dagis. även om man inte är medlem?? hur mycket brukar de sänka på overaller??
  • star67
    Smilla75 skrev 2011-01-12 08:30:19 följande:
    stora.
    jag gämför en från pop mot lindex o de var lika stora men lindex var lite längre ben.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2