Inlägg från: elinaehn |Visa alla inlägg
  • elinaehn

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

koh chang ser så vackert ut. ska kolla koh samui också! jag önskar dock ett sånt där barnfamiljsplace med klubb o allt eg. tror ni det finns på somrarna ens?

• elinaehn
    Angelica77 skrev 2012-04-03 09:54:49 följande:
    Plankade in på Seaview för ett par veckor sedan då vi bodde på närliggande hotell.
    Ville kolla in hotellet och låta barnen prova vattenrutchkanan.

Det saknades klinkerpannor i poolen lite här o där. Tyckte bara det var oerhört stökigt o skräpigt!
    Lämnade stället lättade att jag inte bokat där!

fast vi bodde där ni två veckor i mars o det var fantastiskt fint o trivsamt! ja det saknades åtminstone en platta i botten på poolen men i övrigt var det bra? allt beror säkert på vad man jämför med, men vi stortrivdes!!
  • elinaehn

vilket hotell kata nio ser ut att vara! men vad tror ni om vädret, kan man åka dit i juli/augusti? någon som varit på phuket på sommaren?

• elinaehn
    Angelica77 skrev 2012-04-06 13:26:42 följande:
    Lagt in en hel del bilder från vår Thailand/Khao Lak resa nu i mars. Kolla gärna in i mitt galleri! Solig

åh vad skoj! underbara thailand!! råkade se ert vardagsrum också, o klockan just en sån går jag o spanar på i en affär här!
  • elinaehn
    TomMon skrev 2012-04-13 14:33:25 följande:
    Det blir nog Thailand för oss en gång till innan barnen hämtas i Taiwan! Vi väger just nu för- och nackdelar med att åka. Svårt att hitta nackdelar dock! :)

Barnen hämtas? *nyfiken*
  • elinaehn

Vilka Fritidsresor hotel med bamseklubb i Thailand finns erfarenhet av i tråden? Vill så gärna få lite mer info av någon som varit på plats. Har varit på chada och skulle vilja åka på nytt men de var toppen! Finns barnklubb för en åttaåring på sunwing?

• elinaehn

någon som varit på si kao, fritidsresors exotic? ser fint ut men frågan är om det ligger för "öde" o man är hänvisad till dyra transporter elelr hotellbusstider eller bara hotellets restaurang osv...

• elinaehn

Ok nu tror jag vi ska boka Melin beach resort. Nån som varit där? Drömmer på... Vill till hotell med bamseklubb. Alla tankar mottages tacksamt

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)