Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
koh chang ser så vackert ut. ska kolla koh samui också! jag önskar dock ett sånt där barnfamiljsplace med klubb o allt eg. tror ni det finns på somrarna ens?
koh chang ser så vackert ut. ska kolla koh samui också! jag önskar dock ett sånt där barnfamiljsplace med klubb o allt eg. tror ni det finns på somrarna ens?
vilket hotell kata nio ser ut att vara! men vad tror ni om vädret, kan man åka dit i juli/augusti? någon som varit på phuket på sommaren?
Khao lak tips. Similan Island o marknaderna!
Vilka Fritidsresor hotel med bamseklubb i Thailand finns erfarenhet av i tråden? Vill så gärna få lite mer info av någon som varit på plats. Har varit på chada och skulle vilja åka på nytt men de var toppen! Finns barnklubb för en åttaåring på sunwing?
någon som varit på si kao, fritidsresors exotic? ser fint ut men frågan är om det ligger för "öde" o man är hänvisad till dyra transporter elelr hotellbusstider eller bara hotellets restaurang osv...
Ok nu vet jag att vi kan resa i vinter man vad ska vi välja??
Ok nu tror jag vi ska boka Melin beach resort. Nån som varit där? Drömmer på... Vill till hotell med bamseklubb. Alla tankar mottages tacksamt