SOG skrev 2011-01-07 04:21:27 följande:
Hej hej..
har varit inne lite på denna tråd.. och kan tänka mig att det som jag nu frågar säkert redan står här, men har inte tiden att läsa igenom.. så skulle vara mkt tacksam för era svar
Jag är just nu på Phuket Thailand med min 8 månaders dotter och samo.. innan jag åkte lästa jag att det fanns gott om barnmatsburkar att köpa här, jag har varit runt och kollat och det enda jag hittar är heinz barnmatsburkar 3-4 olika sorter. Letar jag på fel ställen eller finns det endast dessa??..
Sen undrar jag om ni som varit här längre än 1 månad hyrde ni bilbarnstol och vagn eller köpte ni??..
Sen vet jag att det finns de som lämnat kvar sina vagnar och annat här, men kommer inte ihåg vart jag sett det här på familjeliv.. någon som kan länka??...
TACKSAM för alla svar och andra råd ni kan ge.
Vi är också i Phuket just nu och det finns
inte gott om burkar, vet inte heller var du läst detta då alla i tråden alltid "varnat" för det dåliga utbudet. Vi hittade några (2) bra varianter på Home Pro Village - i matbutiken men det kostade 95 Baht styck. Pasta med tomat och kyckling, helt OK.
Vi blev tipsade att köpa barnvagn i Phuket Town men "orkade" inte åka dit och leta så vi köpte på Robinson på Jungceylon för 2600 Baht men den är av ganska kass kvalitet. "Lämna-kvar"-tråden ska finnas länk till i trådstarten annars.....