Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Det tyckte jag var ganska dyrt.
Det tyckte jag var ganska dyrt.
Nemi76: Det låter ju super bra ,kan man knappast säga nej till !
Vi har ju bokat våran resa men sitter nu o tittar om mina stora barn ska komma ner en sväng, vad skulle ni välja direktflyg till Krabi restid dit 11.05 o kostar ca 9500 kr el Thai mellanlandning bangkok restid 13.40 kostar 8315 kr.
Vad skulle ni välja ? Sen tillkommer ju kostnad för dryck o ev hörlurar/film på Fritidsresor.
Dom åker nog Thai.
Hur mycket lägger pengar tycker ni ät "lagom" att betala för boende/natt? Vi kommer ju att vara bort ca 1 månad så det blir ju ganska dyrt.
Sitter o funderar på igen om vi har bokat tok för dyrt, 2 vuxna o 2 barn 5,7 år 12/12-9/1 rabi med Thai + transfer koh lanta o bungalow på klong dao med frukost för ca 48.000 kr mycket pengar.....
Anne69: Vi kommer att bo på samma ställe hela tiden o det känns bra då vi har bott där 2 ggr tidigare o trivs jättebra.
Smaken är ju olika men vi trivs otroligt bra på Lanta o åer dit för 4:e gången nu i jul/nyår men vi trivdes inte alls i Ao nang.
Anne69: Det skulle jag också kunna tänka mig.
Sitter o funderar på om vi skulle ha hyrt ett hus istället för att bo på hotell den här gången, men samtidigt tänker jag att det kanske är lättare för barnen att hitta kompisar där?