Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Mentos:Vilken otur !
Nu har vi bokat jul o nyårsresan , känns lite konstigt men samtidigt skönt att det redan är klart nu gäller det bara att låta bli att titta på biljettpriserna......
Mentos:Vilken otur !
Nu har vi bokat jul o nyårsresan , känns lite konstigt men samtidigt skönt att det redan är klart nu gäller det bara att låta bli att titta på biljettpriserna......
Vi har precis bokat med Thai igen men kikade lite på andra bolag då dom var billigare men men betydligt långre restid. För oss var det viktigare än priset då det inte skilde så mycket.
Våran resa kostar 30000 kr för 2 vuxna o 2 barn(7 o 5 år) vi åker 12/12-9/1 med Thai.
Ta det billigaste flyget tycker jag,qatar ska ju vara ett jättebra bolag!
Vilket bra pris,när ska ni åka ?
Vi har åkt direkt med Thai flera gånger o det är smidigt dock tycker jag att servicen har blivit sämre.
Nån mer som har bokat resa till julen 2013 !
Trodde nästan bara att det var vi som är så "tokiga" o beställer redan nu.
Men tänk på att Thai inte kör direkt hem utan då är det mellanlandar dom.
Vi ska åka 12/12-9/1 är 2 vuxna o 2 barn 5 o 7 år vi åker med Thai till Krabi o betalar ca 30000 kr vilket jag tycker är ganska ok då det är väldigt dyrt den tiden o vi åker dit med ganska snabb flygtid, hade kommit undan billigare om vi hade åkte några dagar tidigare med Air China( 17000kr) men då till Bangkok