Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Ja precis, den är det, har inte känt på den, men jag tycker att den ser lite mer ombonad ut! :) Kostar 229 kr på Barnens hus.
Ja precis, den är det, har inte känt på den, men jag tycker att den ser lite mer ombonad ut! :) Kostar 229 kr på Barnens hus.
Toppen, säg gärna till om du testpackar den! :)
Jag kan tipsa om solskydd till Chiccon, vi har köpt Axel & Idas och det är toppen. Det kommer vi även att använda när vi går ut på kvällen och Oscar förhoppningsvis sover och får lite mörker och någorlunda myggskydd!
http://www.pappaprylar.se/axel-och-ida-solskydd
Vi vill ha med något så att Oscar kan sitta på stolar, men vet inte vad vi ska välja. Någon som har några tips?
Jag vill minnas att min syster tyckte att det var svårt att få tag på t ex strandleksaker och simringar och så, men det var några år sedan, någon som har färsk info om det?
Hm, då får vi fundera på det, In the pocket kanske är bättre. Har även en sele till Stokke-stolen, men den har vi aldrig använt, så jag vet inte riktigt om den kan gå att ha med och använda på vanliga stolar, får testa här hemma helt enkelt! :)
Vi räknar med att göra av med 1000 kr/dag, men har ingen budget, men det är nog rimligt. 800 kr räcker säkerligen.
Som du säger blir ju vissa dagar dyrare, t ex när vi ska till Similan 3 dagar går det på 6000 kr, men de dagarna man bara är vid stranden och poolen kommer det ju inte att gå åt 800-1000 kr.
Låter som en bra plan! :)
I dag fyndade jag badbyxor från Panos Emporio och något annat märke på Inter Sport till Oscar. Skönt att få köpt lite inför resan så att man slipper jaga sommarkläder i november! :)
Att bli magsjuk känns svårt att undvika. Vi vill att Oscar äter restaurangmat i största möjliga utsträckning och kallsupar i poolen kommer han definitivt att få! :)
Så vad har ni med för att underlätta, vätskeersättning? Finns immodium till barn? Något annat bra tips, han har inte varit magsjuk ännu...