Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Vi har ju som sagt runt 60 dagar kvar och jag har redan tvättat Mileas sommarklänningar och lagt dem i "Thailandslådan". I den ligger även solkrämer, solkläder, simprylar, miniapotek, barnens duschkrämer (hittade inga bra i T sist) och en hel del mer . Jättekul ju!!!
Jag har ju våndats lite över att behöva ta på bikini eftersom jag fick mitt andra barn i februari. Så nu har jag tagit tag i det lite smått med hjälp av viktklubb.se och lite simning/rejäla promenader och (här kommer skrytet ) jag har gått ner 2,2 kg på 2 veckor
. Hade en syndig mathelg dock för jag klarar inte av att vara duktig varenda dag. Men mån-fre är det 1300 kcal/dag som gäller. Lite OT-ämne kanske men jag blir så glad över lite resultat
Det är svårt att få på barnen badskor, tycker jag. Iaf den modellen vi hade (sunblock). Jag skulle nog sträcka mig så långt och säga att det var omöjligt att få på Milea badskor. Hennes små bulliga bebisfötter gick inte ner i skorna.