28 april skrev 2011-03-19 08:06:11 följande:
Är det fritidsresors resort? I så fall har vi tittat precis på den ganska mycket. Jag tycker att det har sina fördelar att resa charter när man har småbarn och så jättemycket tycker jag inte att man sparar (men det kan ju vara jag som inte hittar de riktigt bra priserna:))
Hur länge var ni där? Vi har funderat på att göra en kombo med Koh Lanta. 1 vecka först på Koh Lanta och sedan 1 vecka på Khao Lak. Ibland är jag lite sugen på att stanna en extra vecka när man ändå har åkt så långt.....
Tack för alla tips, toppensnällt. Jag funderar lite på resan också. Vi har inte rest så här långt sen vi fick barn. Oscar kommer vara 4,5 år när vi åker och jag är rädd att han kommer tröttna, han är en livlig liten kille:)
Japp det är det, var kanon när man har barn, finns allt och lite till. Nära både hav och "stan" och ett poolområde som inte går att tröttna på. Vi var först två veckor i Ao nang och sedan två veckor i Khao lak, betalade 30 000 för allt när Oscar då var strax över 1 år i nov/dec.
Det kommer nog att bli toppenbra, vi åker definitivt tillbaka till Khao lak nästa gång. Lagom tempo och närheten till Similan lockar!