Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Jag tycker att det låter som en toppen resa som ni ska åka på !
Jag tycker att det låter som en toppen resa som ni ska åka på !
ulligulli:Vi var där i jan i år om det nått du undrar över så kan du skicka det till mig ,kommer ihåg att det inte var så poppis att prata andra resmål i den här tråden......
Nu är allt klart med våran resa till Koh Lanta i dec/jan har betalat både resa, transfer o boende mycket pengar men samtidigt så är det ju något roligt att se fram emot.
lindaha:Vi kommar att åka 13/12 till 8/1 o flyget går på 37.000 kr thai till krabi ,transfern ca 1500 kr o hotellet ca 22.000 kr som sagt mycket pengar men vi har ändå sparat en del på att boka själva istället för att ta en charter.
Lindaha:Vi är vuxna o 3 barn i åldern 3,5 o 16 år vi åker direktflyg till Bangkok o sen inrikesflyg till Krabi o det kostar ca 37.000 kr vilket inte är dyrt då vi åker högsäsong 13/12-8/1 vi kommer sedan att bo på Villa Lanta.Tro att det totalt kommer att kosta ca 60000 kr för allt o det är ju inte så dyrt då vi åker på högsäsong.
TessaG:Ja jag tycker faktiskt att vi fick ett toppenpris o jag har för mig att det hos samma bolag som ni brukar anlita.Sen var väl boendet inte jättebilligt men vi tyckte att det verkade bra.
Vi var i Khao lak 2007 så det var ett tag sen men visst fanns det restauranger längst stranden men inte lika mycket som på koh lanta.
Kolla nyss för skojs skull vad det skulle kosta om vi bokade samma flyg nu o då skulle biljetterna kosta 117.500 kr ! Helt otroligt tycker jag.
Svårt o välja men jag tror faktiskt att jag föredrar Koh lanta men det var väldigt lugnt i Khao lak . Sen kan dety ju ha hänt ganska mycket då det var ett tag sen vi var där o då höll dom fortfarande på med uppbygnaden av Khao lak. men vi var sugna att kombinera khao lak o koh lanta men tyckte sen att det var för långt mellan .
Bumbi6666: Jag har tagit med mig välling ,grötpulver o blöjor men inte matburkar.