• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Kikade på Air china o sen flyg till Krabi , nån som har åkt med Air china ?
    Decemberbebis:när åker ni o med vilka ?

• loppis7

Ok då förstår jag , visst är det skillnad på december o andra månader.Själva har vi betalat 28.000 för flygstolar med Thai till Krabi 2 vuxna o 2 barn 3 o 4 år o vi kommer att vara bort 13/12 till 8/1.

• loppis7

Vi mellanlandar i Bangkok o sen  flyger vi till Krabi , dum som man var bokade vi inte till tjejerna samtidigt.

• loppis7

Acefis:Hade du bokat taxin i förväg o isåfall med vilka ?

• loppis7

MAM88:Jag tycker att det är ett bra pris i december o man är borta ca 4 veckor o åker med Thai till Krabi men jag kan ha fel,har tips på billigare resa under den tiden ?

• loppis7

Ja o huvudsaken är ju att vi känner oss nöjda med priset o restiden,har ingen lust att ha flera mellanlandningar.

• loppis7

Smilla:när åker ni o med vilket bolag ? får man fråga vad det kostade också ?

• loppis7

Smilla: det är säkert bra pris men man kan ju inte jämföra november med december....
    det är betydligt dyrare då

• loppis7

Tyckte också att Turkish hade bra pris men för oss var det valet lätt då vi ville till Koh Lanta o priset var som sagt helt ok.Hade vi bokat resan nu hade den kostat ca 53.000 kr så visst har vi ändå fått bra pris allt beror ju som sagt på vad man jämför med.

• loppis7

Låter som ni har haft en toppen resa happy78!

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)