Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Bra väder i Phuket enligt mamma som är där nu, snabba skurar på kvällen dock!
Bra väder i Phuket enligt mamma som är där nu, snabba skurar på kvällen dock!
Håller på att kolla boenden till Thailand, hösten 2014 i ca 8 veckor. Vet att jag är ute i god tid, men vad sjutton ;) har kollat jojolantarental och deras boende amintra. Någon som bott där, eller på long beach?
Vi ska åka kring 15 oktober till cirka 15 december. Hur bokar man om man vill flyga till Phuket, men hem från Bangkok, dvs ha några dagar i Bangkok innan vi ska hem? Ich framförallt, när har vi störst chans att få tag på billiga flygbiljetter?
Tack för hjälpen! Hoppas på att hitta flygbiljetter till bra pris nu då!!!
Zirup, när åker ni, hur bokade ni, kostade, hur många är ni?
Hej
Är det någon i tråden som är i eller kring Phuket? Jag har tittat på vädret därnere nu och det ser ut att regna och åska hela dagarna om man ska tro väderleksrapporten stämmer det?
Vi ska visslingen inte åka förens i maj men jag tycker ändå om att ha lite koll på vädret ;)
ni somm har erfarenhet av att resa med liten bebis, tog ni med babyskydd? tacksam för alla möjliga tips och råd för att resa med bebis
Ni som reser längre tid än 45 dagar, vilken reseförsäkring har ni? Det verkar som om de flesta försäkringar bara gäller i 45 dagar :-O
I morgon åker vi! Två månader i Krabi-området med maken och våra två små på 1 och 3 år. Resnerverna känns rejält och jag hoppas vi har tänkt på allt viktigt.
Nu är flyg bokat till höstens långresa, weeee!!! Thailand 14 oktober till 10 december :)
Åker med en 4 månaders nästa vecka :)
Och nu är boendet bokat på Koh Lanta till hösten också! Skönt att vara föräldraledig, blir 3 månader Thailand i år
Hej! Tänkte höra om någon är på Koh Lanta i höst/vinter? Vi åker två månader okt-dec, till Long beach med en femåring och en ettåring.
Stämmer... Mamma fick betala 500 per dag senast, och de la in henne som en overstay i register :-P