benjamin 040722 skrev 2010-04-01 08:50:26 följande:
Först tänkte vi boka lite hemifrån och resten på plats, men min moster har nyss varit i Thailand med sin son (10 år) och hon tyckte det var stressande att leta boende i värmen med han som släptåg när dem fick till svar att dte inte fanns plats, var för risigt, för dyrt osv.... så hon rekommenderade oss att boka allt före så jag tänker göra det =)
Ja så tänker jag med. Vill inte släpa runt på en trött 3-åring i värmen och leta boende.
Har du tips på någon sida där du kollar boenden?
Jag tycker allting känns så krångligt med att leta flygbiljetter och boenden. Är ju så bortskämd med att alltid åka charter
.
Vi har tänkt att vara borta i två veckor och då bo på två olika ställen. En vecka vardera. Hittade en resa igår med fritidsresor tror jag det var med en vecka på kho lanta och en vecka i khao lak. Det skulle gå på ca 34000:- för oss tre. Men då har man ju liksom allt och behöver inte anstränga sig så mycket.
Eller är det bättre att köpa biljetterna jag hittade för 24000:- med en hotellnatt och sen boka boendet själv? Hur mycket kan man tjäna på det? Då måste man ju ta sig till och från platser själv också och det är jag lite nervös för. Fan vad feg jag är alltså!