Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Tessa G: vi har funderat lite på koh Chang och koh kood inför nästa resa. Vad tyckte ni om koh Chang förutom att det var mycket tjejer?
Tessa G: vi har funderat lite på koh Chang och koh kood inför nästa resa. Vad tyckte ni om koh Chang förutom att det var mycket tjejer?
JohannaL: sjukt avis på er resa!!! Ska kommentera mer när jag sitter vid datorn men jag tycker det låter underbart! Vi älskar koh tao så ta inte bort den vistelsen iaf!
Simbaa, nej jag förstår ju att jag måste ha fel i min förutfattade mening! hoppas på att bli överbevisad igen om vi åker till Lanta!
Skulle gärna vara borta ett halvår någongång och om barnen ska gå i skolan är det väl Phuket eller Lanta som gäller!?
Har varit på Kho Tao tre gånger med barn, två veckor som längst. Bott på Kho Tao Resort som jag varmot kan rekommendera. Vi älskar lugnet där och barnen blir sååå väl omhändertagna. Det är nära till dykplatserna så om den ena förälderna vill dyka behöver inte hela dagen förvinna utan bara en förmiddag eller en eftermiddag.