Millans hustru skrev 2010-10-20 12:15:25 följande:
Några frågor om nån har bra tips:
-Vi har valt blue comfort(mellan alternativet, dvs lite bättre benutrymme) till flygresan, ska åka med fritidsresor Tuifly. OM vi ska förboka platser sen när det närmar sig, var vill vi sitta i planet?
-vill köpa så vi åtminstone har EN bra solhatt var, vi vuxna samt dottern sex år. Någon som har tips på webshop här?
-vill köpa uv solglasögon till dottern, vet någon bra sort? webshop?
Vi har bokat med Fritidsresor, men åker med thomas cook. Men jag har för mig att jag läste att man numera kan boka sin plats dagen efter man har bokat med fritidsresor. Gå in och kolla på mina sidor och se om det finns en skiss.
Vi har valt platser där bara vi två sitter så att vi slipper störa/störas. Men ni kommer ju att ha tre platser då, så det kanske inte är så noga för er del, det enda är väl att ni inte är garanterade att få sitta tillsammans. Vet inte hur många som förbokar, men det hade ju varit trist att åka på en sådan lång resa utan att sitta ihop. Har suttit med en gång mellan på en kort Europaresa och det var ingen höjdare...
Men gå in och kolla hur det ser ut, då kan du säkert se vilka platser som är lediga oxå. Kommer inte ihåg när det var ni skulle åka, men om ni ändå funderar på att boka så är det väl bra att göra det med en gång. Vilken flygplanstyp är det?