Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Vi köpte vår liteway till Lanta resan i vintras, använde den där tre veckor och var supernöjda. Plockade fram vagnen i somras igen och skulle ta med den på semestern, men märkte då att framhjulen precis som du beskriver börjat strula. Kopplade inte ihop det med sandkörningen, men kanske ligger det något i det.. Mailade butiken jag köpt vagnen av och berättade om problemet och de skickade nya framhjul. Så nu inför årets resa är vagnen som ny :)
Vår son var 2½ i vintras och denna resa kommer han vara 3½ och jag är inte orolig att vagnen kommer att bli liten.
Om 4 veckor sitter vi på planet nu, borde rimligtvis ha kommit halvvägs dessutom, längtar
Åkte Bluecomfort med Tuifly i vintras och filtarna låg vid varje stol redan när vi klev ombord. Det fanns gott om filtar.
På hemvägen somnade sonen över både mitt och hans säte för jag fällde upp armstödet emellan, så jag blev utan plats. Jag tog då 3-4 filtar och la mig på golvet, där var det dragigt så det behövdes, men sittande i stolen hade jag inget behov av filt. Hade på mig kjol leggings och hood båda vägarna.