• Lycka 1

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Ni som är i Thailand nu, skriver ni någon blogg som man kan få läsa?

**Linus -01** Linnea -02** Novali -07** www.thailand2011.bloggspace.se
  • Lycka 1
    benjamin 040722 skrev 2011-01-20 07:46:42 följande:
    LYCKA 1

vad hette hotellet som ni bokat i Ao Nang? forsokte ga in pa din blogg for att titta men det fungerade inte =( Vi aker mot Ao Nang om 2 timmar sa hoppas du hinner se detta =)
    Jag svarade dig precis i inboxen .

Hotellet heter Krabi tipa resort.

Jag kommer in på bloggen iaf. Konstigt.
  • Lycka 1
    obelix skrev 2011-01-23 22:10:58 följande:
    Hmmm smart.... har ni en speciell väska till vagnen? 

Vi kommer nog ha en sittvagn med till dottern, men lägger nog bara den i en vagn påse... då kan vi nog inte lägga dem där i, eller??

De tar ju en hel del plats i väskorna, men känns ju nödvändigt att ta med dem när det inte verkar finnas på plats, båt lär vi åka, inte massor men vi ska vara där i en månad och bor nära koh samet...
    Vi kommer också ha en vanlig sulky med och lädda den i vagnpåse.
    Vi kommer att lägga flytvästen i sitsen och fälla iho vagnen så. Sen kommer vi också att lägga någon vällingpaket i varukorgen.
  • Lycka 1
    MissKaos skrev 2011-01-24 10:56:17 följande:
    Packa massor i den! Dom vägde iaf inte våran Hade jag tänkt lite längrea hade jag tryckt ner en kudde till sonen då det inte fanns barnkudde på hotellet utan bara enorma (obekväma) vuxenkuddar. Hade jag tänkt btw hade jag pressat i min kudde med..
    Bra tips om kudde!
  • Lycka 1
    DecemberBebis skrev 2011-02-01 15:43:50 följande:
    då var thailandsresan bokad !!!
    vi har varit lite kluvna ang datum , vi vill verkligen åka i år och enda veckorna som funkade var 28 okt -11 nov .
    nån som varit där då ? vill ju ha fint väder

vi har bara bokat flygbiljetter , till krabi och hade tänkt spendera en vecka i ao nang , där vi varit innan , och sen en vecka på koh lanta kanske.. vi får se
    har med oss en 5åring och en 2 ½ åring .

jag längtar !!!!!!!!
    Kul! Vad fick ni ge för biljetterna då?
  • Lycka 1
    DecemberBebis skrev 2011-02-01 18:15:17 följande:
    vi hr letat som tokar efter dem billigaste , men sen ville vi inte göra en massa byten och långa väntetider heller.. för bara flygstol fick vi ge 31000 kr , och då är det direktflyg , köpenhamn - krabi
    Vi letade också länge och beslutade oss för att betala lite extra för direktflyg och större benutrymme.
    Vi flyger Arlanda-Krabi.
  • Lycka 1
    DecemberBebis skrev 2011-02-01 19:03:58 följande:
    när åker ni förresten `?

Vi åker 18 mars. Ett till pluss var att vi får egna tv-skärmar också

Det kommer nog dottern gilla som är 3½ år.

• Lycka 1
    hag7 skrev 2011-02-08 17:50:18 följande:
    Det beror ju på vart ni ska åka i Thailand ? Har hafr med badskor varje gång men aldrig använt dom.
    Vi ska till Koh lanta och Ao nang.
    Därifrån blir det väl lite utflykter till olika stränder.
Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)