Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Okej, ja vi får se hur vi gör, tänkte mest på att vi mellanlandar och ska vidare til lKRabi och det kunde vara skönt med vagnen
Okej, ja vi får se hur vi gör, tänkte mest på att vi mellanlandar och ska vidare til lKRabi och det kunde vara skönt med vagnen
Känns det rätt att bo på Kaw Kwang?
Känns som det lutar dit.. Verkar det vara fullt eller tror du man kan komma ner utan att ha bokat boende??
Har inte mailat och frågat vad de har för Bestprice..
Har du sett de olika boendena? Vi är 2 vuxna och en 2-åring...
Trulis
Vi kommer åka till Thailand 3/3 och sedan över till Malaysia runt den 20/3
Så jag har medvetet skjutit på resan en månad för jag vill verkligen dit upp och inte till Langkawi!
Såå jag vet att det inte är högsäsong, men hoppas att vi klarar monusen iaf
Sist skrev jag öppningsdatumet på vällingpåsen och hemma äter killen bara välling på kvällen då räckte den till 13 dagar/flaskor
Tror att han ska få välling morgon och kväll därnere så vi tar 4 paket eftersom 2 räcker ca 26 dagar- Vi blir ju borta dryga 30..
Så med det jag räknar att ta i handbagaget så grejjar vi det.
Om man tar med en sån rygga/bärstol, kan man checka in den som "specialbagage istället för vagn då?
När vi åkte till Turkiet förra sommaren så checkade vi in bagage.
Fick uppmaning (kanske en "biljett") att vandra vidare till specialbagage och innan vi lämnade väskan så packade vi i blöjor och vagn i väskan. Vi köpte dock plast till nerresan för ca 40:- bara för att känna oss säker att vagen och innehåller var helt när vi kom fram. Hemåt packade vi lite krafs i vagnsväskan också, men då struntade vi i plasten för då skulle vi ju "bara" hem..
Tror inte de vägde, och vad de ser i en ev monitor vet jag inte. Men de öppnade iaf INTE plasten och kikade..
Vagnar kan ju väga väldigt olika också.. upp till 22 kg typ!!!