Inlägg från: Florimell |Visa alla inlägg
  • Florimell

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Tandläkare: Bangkok Phuket hospital! Har varit där tre gånger, suveränt tror det var 800 baht för undersökning och tandstensskrap. Kommer inte ihåg hållagning, men det var billigt! 1000 per hål? I januari var jag och maken där senast.

Jag, dottern och mamma åker till Karon den 20 november, hem den 15 december

• Florimell

Jag tycker iofs att SAS slår de flesta, även om de inte ligger på thaistandard! Fast SAS har bättre business än thai. Lufthansa är ok. Dessutom har SAS ökat sin bagagevikt sedan 1 juli. Vi får ta med oss 170 kg på 2 pers och en bebis enligt bokaren

• Florimell

Yet, åker till karon på lördag, åter den 15 december! Någon som reser med en 1,5 åring samma tid, som vill ha leksällskap? vi ska bo på Phuket Island view...

• Florimell

Orchidacea bodde vi på i januari, sjuuuukt mycket trappor.... Annars var det ok! Vår dotter var sju månader då, så hon sprang inte omkring, det hade varit jobbigt.

Vi kom hem från karon/Bangkok i onsdags, och allt har funkat! Lite sämre väder än vad vi räknat med, men men

• Florimell

Spf 50. Apoteket har en spray med 50, eucerin (?) kids. När råd och rön testade den förra året var den verkliga spf över 100, det gillar jag
    Jag och dottern på 3 åker till Karon 21 nov, i tre veckor :)

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)