Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Hej! Jag har tidigare varit med i tråden inför våra två långresor med barn till Thailand. Nu återkommer jag då vi planerar en tredje resa i januari. Det har varit värdefulla tips jag fått här och jag kan nog hjälpa till med ett och annat tips själv också vid det här laget. Vi har tidigare varit på koh Lanta och koh Hai. Vi har varit jättenöjda med våra resor och våra boenden, men vi vill gärna variera oss lite, åtminstone vad gäller boende. Funderar på Lanta igen ev med kombination av koh Mook, koh Kradan eller kanske återigen koh Hai. Är det ngn som bott på "Slow down" på klong dao på Lanta? Erfarenheter? Vilka är era bästa tips på boende för 4 pers (varav en bebis) på koh lanta? Gärna ngt bra förslag på klong min, klong dao eller long beach. Vi vill att det ska vara frächt, ha pool och inte vara för stimmigt. Bästa förslag på boenden på de andra nämnda öarna?
Så roligt! Vi är också en familj på fyra (med en bebis) som planerar att åka ner till Koh Lanta i januari! Har ni hittat boende och sånt än? Hur gammal är er stora?