Inlägg från: är du min |Visa alla inlägg
  • är du min

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Hej! Vi, min man, jag och våra två barn 5 år och 1,5 år, ska åka till Kamala beach! Så nu tänkte jag kolla om någon har några bra tips åt oss? Vi kommer på Sunwing och där ingår sulky, tror ni den är ok eller ska man släpa mig sig en egen?

• är du min

Resande och Marsipanprinsessan: finns det myggnät till vagnen eller tog ni med eget? Hur är det med vaccinationer för barnen? Ni som har bott på Sunwing Kamala beach, vad tycker ni?

• är du min

Hur har ni gjort med bilstol till barnen i taxin? Vi ska till Phuket i januari och jag skulle ju helst ha en taxi med bilstolar. Finns det att få tag på?

• är du min
    Sirling:

Vi ska också till Sunwing på Kamala beach, fast i januari. Kommer hålla koll på din blogg för tips... Hoppas ni får en bra resa! 
  • är du min

Är det någon som vet om det finns någon lite finare restaurang någonstans i närheten av Kamala beach? Svärfar fyller sjuttio år när vi är där, då vill vi gå någonstans att fira! Vi åker i januari, det ska bli så skönt!!

• är du min
    Sirling: tack för tipset! Det såg jättefint ut. Ska kolla lite mer på din blogg också...
  • är du min

Mindre än en månad tills vi åker till Phuket!!

Hur gör man med myggmedel på små barn? Finns det för barn under två år? Ni som har varit i Phuket, är det mycket mygg där?

• är du min

Ulligulli: tack för tipset! På torsdag åker vi till Phuket!! Hur brukar ni klä er på planet? Tänker mest på barnen när vi kommer hem mitt i natten ( för dem iaf). Brukar ni dricka Dukural?

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)