hag7: första dagarna bor vi på Kaw Kwang resort på Klong Dao Beach, vi flyttar sen till Golden Bay. Där hade vi tänkt att ha barnen på Sanuk barnklubb några dagar för att kunna göra lite vuxensaker (snorkling och sånt kanske, det är ändå vår kombinerade bröllopsresa). Hade dock underskattat hur snabbt dom platserna går för när vi kontaktade dem i september var de slut. Så har någon tips eller rekommendation på hur man kan få barnvakt några timmar tar vi tacksamt emot dem. Sen åker vi några kilometer söderut och bor på Lantawadee på Long Beach innan vi åker båt till Koh Lipe och bor mitt på ön några dagar, Ricci House Resort. Härifrån tar vi oss med färja till Hat Yao Pier och så vidare till Trang där vi flyger till Bangkok. De sista tre dagarna bor vi på the Berkley och sen far vi hem till kalla Sverige igen via Helsingfors. Är borta 13 januari till 12 februari.
ojva: det var ett bra pris. Ja, så tänker jag också. Men jag är lite orolig för att det kan bli förseningar eller att vi har räknat med för små mariginaler till nästa flyg, därför har jag funderat över om man kanske ska ta det lite mañana och boka väl på plats. Köper dock argumentet att det är skönt att ha allting avklarat.