jennnjenn skrev 2011-05-09 19:56:21 följande:
Martha: Vi åker den 12 januari och blir borta 3 veckor, så det är ett tag tills dess. Även vi valde hotellet av den anledningen att poolen såg mycket bra ut för våra två små knattar. Dagtid blir det nog mest poolhäng och stranden såklart. Men jag tror dock att poolen komme få fler timmar än havet på denna resan. Sen på kvällarna är det bara att bege sig ut och titta sig omkring, äta gott och bara njuta av tiden. Måste ju erkänna att jag ser fram emot shoppingen en hel del. Tänker inte packa med mig något direkt förutom kankse en klänning o en bikini (och underkläder såklart) hoppas på att hitta massa fint där nere istället att ha på mig på dagarna :)
Skall bli en fantastisk upplevelse
Converse blir ju absolut ett måsta ha på min lista! :)
Nedräkning på börjad, baaara 248 dagar kvar ;)
Ja Converse lär det bli för mej oxå. Men den andra shopping överlåter jag till barnen.. och Karln min då. Har inte hittat några kläder som passat mej de tidigare gångerna. Och jag är rätt normal men kläderna är rätt små i storlekarna tyvärr.. Men det finns mycket billigt å handla ändå.. Handväskor.. Smink!! Hudvårdsgrejjer MM. Älskar å gå på Boots å shoppa loss, och smink har jag oxå köpt där nere, jätte billigt mot här hemma å samma märken.