Inlägg från: CeciliaSt |Visa alla inlägg
  • CeciliaSt

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Hej alla Thailandsfantaster!
    Jag ville höra mig för vad ni har att berätta om, rekommendera och tipsa om på Ko Samui? Vi åker i februari o har våra två tjejer med oss, då 5 o 9 år. Vi bor på stranden Lamai.
    Sen ska vi en sväng till Koh Phangan. Vill gärna höra vad ni har att säga om det också. Där bor vi på Haad Salad.
    Vi flyger m Thai direkt till BKK o vidare till Koh SAmui, vi betalade ca 32 000kr. Kände att det var helt rimligt. Är det det?

• CeciliaSt

Provar igen då....

Vad kan ni berätta om, rekommendera och tipsa om på Ko Samui? Vi åker i februari o har våra två tjejer med oss, då 5 o 9 år. Aktiviteter för barn i den åldern?  Vi bor på stranden Lamai.
    Sen ska vi en sväng till Koh Phangan. Vill gärna höra vad ni har att säga om det också. Där bor vi på Haad Salad.
  • CeciliaSt

På Koh Samui har vi bokat boende på Laaaann 99 efter rekommendationer från en kollega.
    På Koh Phangang har vi bokat Salad Hut.
    Detta efte mycket letande

• CeciliaSt

Tror ni en femåring klarar av att snorkla?
    Hur funkar det med flytväst? Har ni något bra tips... fins det att hyra i Thailand eller ska man ta med från Sverige?

• CeciliaSt
    Caffreys skrev 2011-01-16 11:02:18 följande:
    Kommer in med min fråga igen ifall någon dykt upp här som har tips.
    Någon som har tips på boende på Koh Samui, vilken strand är bäst lämpad för barn?
    Vi har bokat boende på Lamai. Hotellet heter Lamai in 99. Har blivit rekommenderad det hotellet men aldrig varit där. Vå åker den 10/2. Börjar längta!
  • CeciliaSt

Har kanske en lite udda fråga

Vi åker nu på torsdag och packningen ska fixas i helgen. Men det jag undrar över är skräddarna i Thailand. Syr de gymnastikdräkter? Är det någon som sett om det finns sånt strechtyd där nere?

• CeciliaSt
    CeciliaSt skrev 2011-02-04 19:44:27 följande:

Har kanske en lite udda fråga

Vi åker nu på torsdag och packningen ska fixas i helgen. Men det jag undrar över är skräddarna i Thailand. Syr de gymnastikdräkter? Är det någon som sett om det finns sånt strechtyd där nere?

Är det någon som vet? Eller har sett?
  • CeciliaSt

Har kommit till Koh Phangan igar o till Haad Salad. Sa mysig strand, bakpulver sand Har hittat ett urmysigt hotell Salad Hut, som vi verkligen stortrivs pa. Bra pool o jattebra mat. Kan varmt rekommenderas!

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)