Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Hej! Jag tänkte joina er då vi i november åker till Thailand, vi ska bo på Katathani Beach Resort i Phuket. Vi är en familj med 3 barn 10, 3, 1 år. Jag vill veta ALLT Längtar så!
Hej! Jag tänkte joina er då vi i november åker till Thailand, vi ska bo på Katathani Beach Resort i Phuket. Vi är en familj med 3 barn 10, 3, 1 år. Jag vill veta ALLT Längtar så!
www.thailandsfakta.se/resetips_2.htm
i den länken fanns en massa bra om ambassader, vaccinationer med mera
nu är det bara 6v kvar tills vi lyfter, snart dax för vaccination nr2. Vi fick avslag på ledighetsansökan från skolan för min 10årige son :-/ vet inte riktigt hur vi ska göra med det, bara strunta i det och åka ändå?
Är det fler här som ska eller har bott på kamala beach? vi reser med ving.
ni som är vana thai besökare, vad ska man absolut shoppa med sig hem?
jösses vad grejjer ni "måste" köpa inför eran resa vi har en sån plastsäck som vi köpt från flygplatsen till våran sulky, den har fungerat bra till alla resor vi gjort och komer säkert duga till thai med.
ok snart dags för dukoral, ni som tagit den smakar den äckligt? är det svårt att få i barnen? mina som ska ta det är 10 och 3år.
nu är det 3 veckors väntan kvar för mig och min familj
6 dagar kvar tills vi lyfter, kanske man ska damma av resväskorna nu.
16.oo lyfter vi!
hemma igen efter 2 underbara veckor i Phuket på Kata noi. Vi bodde på katathani phuket beach resort ett fantastiskt hotell,