Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
ska tillägga att resan är helt ombokningsbar och avbokningsbar utan någon som helst anledning för en ynka kostnad på 600/person. Det tyckte vi var viktitg eftersom december känns rätt långt bort och mkt kan hända innan dess (om man har otur) så det känns skönt att inte behöva tvingas i väg på en mega dyr resa om ngt otrevligt händer utan dessa biljetter hade det blivit billigare, dock bara ett par tusen lappar...
förresten, jag har juh varit bortrest så har missat en hel del inlägg. Innan jag åkte för några veckor sedan, var det någon som undrade ang vattenlandet i Phuket.
Vad blev det för svar? Har någon varit där? är det anpassat för barn mellan 3-6 år
LYCKA 1:
Tittade på turkishairlines.com och såg där att priser för 2 vuxna och ett barn i mars nästa år kostar med helt avbokningsbara biljetter för 21181, vilket är ett mkt bra pris! Det är drygt 7000/ person! =) Vill man inte ha avbokningsbara biljetter så blir det ännu billigare 18373 =)
Som jag kan se det är det fortfarande billigt vilket datum i mars ni än väljer att åke eller hur länge ni än väljer att vara borta
tycker inte att 41 tusen låter jätte dyrt för 4 betalande då ni ändå är "sent ute" ska var borta läääänge (biljetterna blir dyrare först när man passerar 1 månad och sen 3 då biljetterna ofta är 1 månad eller 3 månaders biljetter....)
sen är den ju ombokningsbar oxå så tycker det är ok pris =) men ni måste juh känna efter själv. Air china har jag hört ska vara bra så varför inte chansa att ni trivs i Thailand i 4 månader och tar dem biljetterna det var juh jätte billigt! Inte roligt att flygtiderna är dåliga, men man överlever det barn är mer tåliga än man tror och bara man inte "hänger upp" sig för mkt på sina trötta barn brukar det gå väldigt bra