Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Hej!
Hej!
Hej!
Ok, tack alla för svar! Tur att vi har extra benutrymme i alla fall!
Hej!
Hej,
Hej alla resefantaster!
Jag, min sambo och vår son åker till thailand i november - charter 2 veckor - men nu funderar vi på att ta en långresa i vår också, 2-3 månader, kanske längre ändå eftersom min man kan jobba oavsett vart han är.
Min fråga till er som varit borta längre perioder - vart och hur har ni bott? Och hur mycket kostar det?
Försöker räkna ut hur och om det skulle gå ekonomiskt på bara en inkomst nämligen...
Hej! Nu börjar det närma sig för vår del .. åker om två veckor, yey!!
Har en undran om någon orkar ställa upp med en lista på bra leksaker/underhållning på flyget för en en 15 månaders? Söker även en lista på reseapotek ... vet att det skrivits i tråden tidigare men den är ju såååå lång så jag orkar inte leta :-/
Bara om någon orkar alltså!!
Oj, lite småpanik ... Sonen har blivit lite småhängig med feber och två av grannarna som vi umgås med har fått kräksjuka .. hoppas hoppas han klarar sig!
Någon som har erfarenhet av resa till thailand med sjukt barn? Hur sjukt är ok på en sådan lång resa? Förstår ju att kräksjukt barn på flyget inte kommer på fråga men jag tänker feber och snorig näsa, hur funkar det??
Hej!
Jag och min sambo och son (3år) åker till Hua Hin i januari och stannar där i 3 månader. är det fler som kommer att vara där då? eller det kanske finns några som har varit där och kan berätta mer? Jag har bara varit i phuket så jag tar gladeligen emot tips på aktiviteter osv med tanke på att vi stannar så länge ... mer vardagssysslor när det inte är kul o bada längre