Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
tackar!åker till koh kho khao på tors från landvetter med man o tre söner!!!!ska bli underbart!
tackar!åker till koh kho khao på tors från landvetter med man o tre söner!!!!ska bli underbart!
ok,tack för den infon,ska höra med henne!
Nu har vi bokat resa till Si kao,nån som vart där?krabikusten.åker 11 mars i 2 v=)))ska bli grymt.3:e gången med barnen.
Millans hustru:ja det är det nya fina som fritidsresor har.
millans hustru o elektra1:vi har bokat det hotellet på Si kao!!!åker 11 mars med tre barn på 3 år,6 år o 9 år.
Ja tack det ser grymt ut!!!bokat bamse-klubb oxå till de yngsta
ligger på krabikusten ute på en udde
tar ca 1 timme o 20 min fr flygplatsen dit
ja det ska bli spännande och se vad dom tycker om bamse klubbenkommer nog gillas
Martha:15000 kr minst kommer att gå åt.det brukar vi göra av med o vi har småbarn...
ingen som ska till Si kao i mars?
Ingen som ska till Si kao?Vi åker dit i mars m Fritidsresor på deras nya hotell.
Ingen som ska till Si kao i mars???
Någon som kan hjälpa mej i ge svar?vi får inte ta ledigt från skolan för vår sons rektor pga nationella prov o vi har inget avb skydd ...jag betalade hela resan m visa kortet(56000)får man tillbaka nånting om man avbokar el tar dom alla pengar????
Pratat m Fritidsresor o dom vill inte ge tillbaka nånting alls(56000!!)o pratat m banken om betalning m visa o dom kräver intyg på sjukdom då löser dom det...har ju myom så kanske får begära intyg på det o hoppas det godtas....
Pratade nyss m Fritidsresor,o då blev det andra bud.ska nu få tillbaka allt utom 10 000 kr plötsligt!så den jag pratade med igår sa helt fel!!
Nej vi åker inte när det nu löste sej m avbokning.åker om 1 år ist.maken har precis bytt jobb o blivit vd så finns ingen sem i sikte ändå...o som sagt;skolan beviljar inte ledigt då.