Inlägg från: Anonym (orol) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orol)

Ni med deprimerade partners - prata av er?

Anonym (88) skrev 2012-03-18 12:44:49 följande:
    Hej!
    Snubblade in i er tråd då jag själv sitter i en liknande sits. Hur har det gått för er nu?
    Vill så gärna få det bra mellan oss, men hur gör man för att orka stödja den andra utan
    att tappa bort sin egen energi?
    Hej! Jag är också ny i den här tråden och har en derpimerad pojkvän. Just nu är han i en svacka och jag vet verkligen inte vad jag ska göra.. Känner att min egna energi snart är borta. Hur mår DU?
  • Anonym (orol)

SIOS, ja allt  blir ju annorlunda när barn är med i bilden som man måste tänka på. Frågan är, hur länge kommer du att orka förtränga allt för att få saker att fungera? Hur planerar du att göra i framtiden?

Aroline, usch denna svacka låter inte rolig (iofs, vilken svacka är det?) både för dig och honom. Jag tolkar sätter du skriver på som att du verkigen bryr dig om honom och har mycket förståelse för honom. Du beskriver att han är osäker på er framtid. Hur ser du på det hela? Kommer du att orka?Kommer du att orka ta allt ansvar då han är depp?  Kommer du att orka få barn med honom (som ni diskuterat) och ta hand om dom i hans svackor?

Svar på tråden Ni med deprimerade partners - prata av er?