-
-
Svar på tråden Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0
-
Oj vilket jobbigt besked! Håller tummarna att allt går kanonbra! KramSmileycat skrev 2011-01-17 00:11:04 följande:Grattis till kommande syskon Korren skriver jag även här då
Och vad fort allas bebisar växer, man hänger ju inte med
Känns som "alla" får/ ska/ eller har fått smått precis nu.. Inom loppet på en vecka så har TRE stycken fått smått och väntar på någon mer..
Här är det väl dock inte så bra..
Tankarna kämpar med ett tråkigt besked..
Liam har fel på hjärtat!
Nu är det iaf utrett varför det är dåligt tillväxt på grabben och infektionskänslig (jättesjuk just nu dessutom)..
Han har ett hål i förmaksskiljeväggen (ASD), ett stort hål..
På sätt o vis är det väldigt skönt att veta varför han blir sjuk så fort vi "är ute" och varför han är så liten trots att han äter så mycket.. Men jobbigt då det blir operation!
Min lilla kille.. -
Smileycat: Tungt, men jag instämmer med de andra, idag finns det så himla bra op-metoder så det kommer att gå superbra! Skönt att veta vad som är fel också ju, att de upptäckte det. *kramar om*
väntar 4:an.. Ett år? Det känns ju som nyss hon föddes.
-
i dag ska vi på infotfräff på dagis med Idun, hon kommer gå tillsammans med storbror hoppas daf dunkar så vi slipper byta avd.
-
Oj, det finns några här iallafall=)
Min Emil har redan blivit 5½ månad! Det är riktigt ledsamt att ta bort alla kläder han växer ur, det blir ju inga fler för oss =(
-
Haha, säg inte det för högt.. Vemund skulle ju vara vår minsting..Linda 23 skrev 2011-01-24 19:24:33 följande:Oj, det finns några här iallafall=)
Min Emil har redan blivit 5½ månad! Det är riktigt ledsamt att ta bort alla kläder han växer ur, det blir ju inga fler för oss =( -
Hej allihopa.
Nästa vecka på lördag den 16 april fyller Moa 5 år!!!
Vart tar tiden vägen???
Stora tjejen liksom :) -
Oj vad allas minstingar börjar bli stora också!
Hänger inte med ;)
-
Ja, här är lilla Nora tre veckor på lördag!
-
Grattis till lilla Nora en dag i förskott då!
Här är vi i flyttagen så det är mycket med packning, städning och grejande nu. På söndag är första visningen av vårt hus och redan på måndag är det dags för nästa. *pirrigt*
-
Åh så häftigt o myyysigt Ekorren ;)Ekorrfamiljen skrev 2011-04-08 15:09:05 följande:
Grattis till lilla Nora en dag i förskott då!
Här är vi i flyttagen så det är mycket med packning, städning och grejande nu. På söndag är första visningen av vårt hus och redan på måndag är det dags för nästa. *pirrigt*