-
-
Svar på tråden Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0
-
Tack! Ja nu är han här! Vår stora kille, casper. Ut kom han genom snitt den 2 okt kl 02.57. 5850g och 56cm lång, därav snitt! Ligger kvar på bb fortfarande och njuter av att han är här och av att jag slapp gå tiden ut. Beräknat på onsdag
-
vilken bjässe 1,5kg mer än min "stora" tjej ju och jag tyckte hon var enormIdizen skrev 2010-10-04 13:30:47 följande:Tack! Ja nu är han här! Vår stora kille, casper. Ut kom han genom snitt den 2 okt kl 02.57. 5850g och 56cm lång, därav snitt! Ligger kvar på bb fortfarande och njuter av att han är här och av att jag slapp gå tiden ut. Beräknat på onsdag
men ett stort gattis till dig -
Ja en riktigt stor kille. Chockad blev man eftersom vi var på ul 1 vecka innan och då mätte de han till 3800 g. Hur kan man få fel på 2 kg?
-
Oj, vilken baddare!!!
Än en gång grattis!!!
-
Idizen - de där beräkningarna ger jag inte mycket för heller. Har hört så många som fått helt fel siffror!
GRATTIS IGEN! -
Grattis Idizen!!! STOR kille!
-
men shit!!! Ja, hur mäter de egentligen!Idizen skrev 2010-10-04 13:38:15 följande:Ja en riktigt stor kille. Chockad blev man eftersom vi var på ul 1 vecka innan och då mätte de han till 3800 g. Hur kan man få fel på 2 kg?
GRATTIS!!!!!!!!!! -
Hur går det för dig Idizen?
-
Hur går det för DIG Längta?Längta skrev 2010-10-08 08:34:02 följande:Hur går det för dig Idizen?
-
Längta:.jo tack det går frammåt. Allt går bara bra med Casper, dock så har jag varit på akuten med mina hemmorojdsmärtor 2 gånger sen jag kom hem i tisdags! Går på starka tabletter var 6:e timme och ändå har jag ont. Men annars är det helt underbart att ha en bäbis hos sig. Han är ju helt underbar :) äter, sover, skiter och skriker prtecis som bäbisar ska. Som ekorren undrade: hur går det för DIG??? Inget på G än?