Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Aurora: Nej, är opad i Lycksele :O)

Idag tog jag sista progesteronet, känns skönt :O)

Här har vi också haft toppenväder, SOL, längtar efter våren nu!!

• Fru O Mamma Kokkonen

Laelia: Tack :O) Hittills bara lite molande värk, ytterst lite, inte riktigt som mensvärk, så lite ilande/huggande, svagt, svagt o idag lite mensvärk.. VET att alla skriver det är vanligt, men blir ju orolig.. Puh.. :O/

• Fru O Mamma Kokkonen

Laelia: Känner lite så också, bara jag får se att hjärtat slår/blinkar så kan jag slappna av mer.. så det inte blir som förra ggn.. :O/ Vul är om dryga veckan, 29/3, får hoppas tiden går fort dit :O) När började du känna fosterrörelser? Hur långt har du gått?

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Jag kan ju inte styra om det inte finns ett foster eller inte.. hos mig alltså.. Det är det jag är mest orolig över.. men två ma på rad är det vanligt? Men för dig är jag heeeeeeelt hundra tusen miljoner säker på att det kommer att gå så bra så.. :O)

Är sååå trött.. hihi..

Bejbi: Tack för ditt svar.. o oja det är härligt att sova... hihi...

• Fru O Mamma Kokkonen

Wiley, tack :O) Mkt möjligt att jag blir sån med.. jag inbillar/intalar mig att jag inte egentligen är orolig... Det är bara att jag inte vill råka ut för samma sak. Men innerst inne så tror jag inte att det kommer att hända en gång till.. :O) Jag ska inte förvänta mig fosterrörelser först än sent o mage ;O) Är ju ändå första bebisen så.. hihi.. Såg på "En unge i minuten" hon som födde i 27+4 hon hade inte alls stor mage.. det kmr väl mer på slutet!? Hade du en Angelsound?

Aurora: Nej klart jag inte kommer.. :O) Så spännande.. snart bara en vecka kvar..

Ikväll skulle jag laga mat till älsklingen.. fy farao, kräkig.. haha.. G L A D för det faktiskt.. vi har alltid ätit middag runt 18-19, men jag mår inte så bra då o äta ;O)

• Fru O Mamma Kokkonen

Wiley, en rekommenderade mig Angelsound, men nä tack :O) Någonstans vill jag ha en gräns.. Jag kan ju säga att jag är ganska orolig när jag har tagit hand om min brorsdotter Selma, går in ofta o tittar så hon andas.. Undra om det blir "värre" med ens eget barn :O)

Morgonillamående o ulkande, vad gulligt :O)

• Fru O Mamma Kokkonen
    Aurora1979 skrev 2011-03-23 12:23:50 följande:
    Katja: jag ska dit idag, till MVC alltså! :D 1 vecka kvar till VUL. Tiden går lite för långsamt.
    Vad skoj :O) Längtar... till mvc och vul.. men mvc blir säkert veckan efter vul :O) Är det hälsosamtal idag,  inte röka o dricka alkohol.. hehe
Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4