Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Idag då jag årets första dopp i vattnet, var inte så kallt ;O)
Idag då jag årets första dopp i vattnet, var inte så kallt ;O)
Aurora: Nej, men alltså doppade fötter/ben o tyckte inte det var så kallt.. hihi.. men undra om det är farligt för fostret? Orkar ju inte noja för allt.. eller inget helst..
Godmorgon!
Hade familjen på besök igår o brorsdottern som blir 1 år (redan) 31 maj... hon har krypit för fullt ett tag och rest sig, det dröjer inte länge innan hon går. Hon har favoritpersoner och tvärtom ;O) Man kan leka med henne o ge varandra saker.. Kärlek.. hon är så finast.. Selma!!!
Ha en toppendag!
jemema: Lycka till imorgon...
Gjorde också ultraljud idag o läkaren passade på att ta ett cellprov.. Är i vecka 11+1 (på ultraljudsbilden står det 11+3), men han räknade efter äp och det stämde :O) 47,7 mm, lyckligaste i världen, händer o fötter och hjärta o allt.. <3 Såg navelsträngen med hihi!!
Aurora: Men igår var 11+0, tisdagar byter jag dag :O) Sahlgrenska flyttade ju mig en dag...
Aurora: Ja, hade för mig det med, men jag gjorde äp 21/2 så bytte dagar på måndagar, men när jag kom till su, så.. blev bf-datumet 14/11, hm knasigt.. har du också bf 14/11? :O)
Bejbi: Tack snälla!!!
Aurora: Ja, det är klart du ska göra.. :O) Jag hade ju förväntat mig byta på måndagar och ha bf 13/11.. Men, men hade Lars så han förstår väl vad han gör.. Sen kmr säkert inte bebis i tid ^^ Eller tja, förmodligen snitt här så.. men.. Hur mår du? :O)
Aurora: Några läkare har sagt det pga ryggen.. men det är väl förlossningen som gör den bedömningen i slutändan..
HaZ79: Gyn i Skövde, Urban ändrade inte datum även om han räknade 11+3, idag 11+4, fast det egentligen är 11+2 idag :O) Det jag inte förstår är varför SU ändrade. För enligt gårdagens ultraljud så stämde det bättre.. men, men man får ju se lite eftersom :O) Blir ultraljud på kss antar jag sedan i vecka 17!