Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
På Barnens hus i tidaholm
På Barnens hus i tidaholm
Nu är det ÄNTLIGEN januari 2012 och ÄNTLIGEN ska vi få se det lilla pyre som valde att flytta in i min mage och som framförallt valde att stanna kvar trots all stress som vi/jag gick igenom i somras under de mest kritiska månaderna.
Jag tror att bebisen har fixerat sig, med huvudet nedåt har den legat ett tag. Ur ren förlossningssynpunkt spelar det ingen roll men BM sa att man håller koll på det ändå, då vet läkaren vad denne ska leta efter när h*n är där inne å gräver.
Drömde i natt att vattnet gick men det var varken blod eller vatten(som med Rebecka) utan diarré och imorse skulle jag berätta detta för maken och allt han hör är: "Vattnet har gått" och rusar in i rummet där jag står. Han är nog lika mkt i skräck som jag ifall det drar igång innan, R har ju fft sin sondmatning och den är rätt krånglig innan man har satt sig in i det så just nu har vi ingen direkt plan ifall det skulle köra igång innan
Wiley: Hur går det för dig? Har ni varit på VUL?
Bejbi: Kanske det blir en stor bebis...tycker att du har en ordentlig kula nu
Jag är nu i v.11, BF augusti.
Har funderat lite kring manicken men ännu inte bestämt mig hur jag ska göra med den. Står och väger lite ifall jag ska kolla med min syster...
Någon här som skulle vara intresserad av att köpa den?
Jag har bytt till IVFmamma