Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Druvan man får va här när man har tid. Smakisar kör vi fortfarande fast det ökas på automatiskt med fisk o frukt o ettmål gröt om dan nu.
Druvan man får va här när man har tid. Smakisar kör vi fortfarande fast det ökas på automatiskt med fisk o frukt o ettmål gröt om dan nu.
Luma: Congratulations. I sleept bad during the later part of my pregnancy. Have you done ivf? All of us here have done that.
Glad midsommar till alla här!
Myssnuff: Hur har det gått?
Längtar: Stort grattis!! Och välkommen hit!
Och ni som väntar... ni väntar inte förgäves. Snart kommer era älsklingar!
Oj, det händer så mycket här i tråden med väntan på nya bäbisar! Vill höra allt hur det går, hoppas de kommer snart...
Myssnuff grattis!!!! Va härligt att han är här och att allt är bra Välkommen ni två nya! Kul med både syskongraviditet och första barnet. Nu är Lucas 6 mån och kan sitta lite sjäv. Så stor han helt plötsligt ser ut.
Bejbi: Väntar med spänning på din bäbis!
Vill gärna höra om hur ni resonerar om namn, tyckte själv det var svårt att komma överens...
Oj, är man inte här varje dag missar man massor!
GRATTIS Diza och Bejbi!
Diza: Skönt att allt kändes så bra, hade nog som du.
Bejbi: Dramatiskt, men skönt att allt gick vägen och att ni nu mår bra.
Vi har semester och Lucas badar när det är fint väder, i havet. Han gillar det verkligen! Tiden går så fort och snart skall jag börja jobba, dock bara lite, men ändå... tänk att han snart är så stor att han skall va utan mamma
Myspysigt: hur går det?
Angånde oro, jag var inte så nervös som gravid... bara för en sak, att jag skulle få ett sjukt barn, dock finns den nojan kvar... man vet inte vad som kan komma framöver. så oron finns nog alltid. Ett litet "löjligt" råd... försök att njut, det går så fort i graviditeten, sen är den lill* helt plötsligt där och jag i allafall hade ångest över att jag inte var gravid längre, kanske för att jag vet att det ev är sista gången.
Lite rapport från oss: Vi mår bra och Lucas växer. Han gillar mat jättemycket och vill nästan inte ha bröstet längre vilket gör mig lite ledsen... vill ju amma!!! Bara lite till... men får nog snart inse att han är gammal nog att sluta. Fast kommer försöka hålla i ett tag till iallafall. Och så kan han sitta själv, och åla bakåt och nästan ställa sig upp på knä. Så det är nog snart krypdax! Underbart att följa allt som händer! Kommer bli jobbigt när jag snart börjar jobba 2 dagar i veckan... då får jag inte se honom varje minut. Fast då får pappan njuta.
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen/regnet Kram!
Myspysigt! GRATTIS till killen! Underbart att han är här!
Kram till er andra oxå!
Bejbi: jag skulle absolut prova att få fler barn. Om du jobbar lite kan du ju räkna in de dagarna i de dagar du måste ta ut från FK, dvs jobbar du en dag så kan du ju ta ut 4 dagar, och så kan du ju dryga ut med garantidagar. Och man får väl upp sgi om man jobbar 6 mån? Så egentligen är det att se till att inte bli långtidssjuksskriven i 6 mån