• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Ivf mamma: Fy så hemskt, hur tar storasyrran det hela? Usch lider verkligen med er, men skönt att Noomi mår bra, helt undebart söt bild

• Wiley

Ivf mamma: Va duktigt av dig! Hur mår familjen?

Själv är jag i v.22 tiden bara flyger iväg denna graviditet. Hoppas att det håller i sig ända till slutet
    Nu åker vi till släkten över påsken.
    Glad påsk på er alla!!!

• Wiley

Bullen: Tråkigt hoppas frysisarna ger bättre resultat. Håller tummarna! Hur många har ni i frysen? Det är inte långt till maj och innan sommarn kanske det bor nån där inne Kram

• Wiley

Längtar:Stort grattis!!! När är BF?

Själv är jag redan i v.27, tiden bara flyger iväg. Börjar vara ganska stor nu och känner att inga kläder passar längre, som jag har hemma...åh jag längtar verkligen till att det ska bli kjol & linne väder så man slipper ha så mycket kläder på sig.
    Men men nu har jag börjat oroa mig för hur jag kommer att se ut sedan...inte för att jag inte gillar min kropp, jag är nöjd stolt över min kropp och så otroligt glad över den här spontan graviditeten, men är det svårare att bli av med sina extra kilon efter andra barnet? Nån som har erfarenhet? 

Jag bara tänker att det blir ju svårare att få tid till träning när man har två små filurer hemma som springer/kryper omkring... hmm jag f¨år väl hoppas att amningen gör sitt       

• Wiley

Nämen åh vad härligt att vi är så många som lyckats bli spontant gravida Grattis till oss alla

IVF Mamma: Så fin tjej du har!

HaZ: Tack för peppningen. Jag är väl lite i samma fälla som du verkade vara, är enormt sötsugen denna graviditet. Det var jag inte alls förra gången...Nåja jag fär väl ta tag i det till nästa vår/sommar eller nåt. Iaf inte nu. 

Fast en av mina kolleger på jobbet frågade faktist idag om jag skulle springa Göteborgs varvet på lördag! Ha ha! Hon var iofs helt allvarlig...      

• Wiley

Bullen: Hoppas att det har gått bra idag och att det blev många fina ägg!!!

• Wiley

Fru OMamma Kokkonen: Jag kan verkligen rekommndera ÄL monitorn, det var tack vare den som vi lyckades ett halv år efter att jag slutat amma. Vi är flera här inne på tråden som haft hjälp av den

• Wiley

Haz: Låter härligt med sommarlov!

Vi har nu bestämt datum för vårt giftermål I sommar ska vi äntligen bli herr och fru!!!

• Wiley

IVF Mamma: tänk att hon är redan 5månader! Så fin Hur mår ni?

• Wiley

Nu har vi blivit fyra. Igår föddes lillebror. Allt gick väldigt fort, han hade ungefär lika bråttom ut som sin storasyster, 3 tim. Vi mår bra och längtar nu bara att få komma hem från bb.
    Hoppas att alla ni andra mår bra i era graviditeter.

• Wiley

Tack för gratulationerna!
    Ja, han kom två veckor tidigare än beräknat och var ungefär som sin syster 48cm och 3180g och så fin, kan inte se mig mätt på på detta lilla mirakel!!!!

• Wiley

Haz: stort grattis till -20kg! Grymt bra jobbat! Lycka till med inskolningen, hoppas att hon kommer att trivas på förskolan.

Aurora: Lycka till på jobbet. Det kommer att gå jätte bra! Innan du vet ordet av så är du inne i det igen.

Här har storasyster varit först lite avvaktande mot sin bror men nu efter en vecka har hon börjat klappa och pussa honom och verkar tycka att han är rätt spännanade.
    Hon har, från att ha varit jätte mammig, på bara en vecka gått över och blivit pappig istället. Nu är det bara pappa som gäller och mamma ska mata bebis )

Så har vi äntligen "fått ändan ur" och ska nu sälja f-monitorn vidare. Inboxa mig om du känner dig intresserad.

• Wiley

IVF Mamma: Även om det såklart är JÄTTE tråkigt att det blev MF, så är det ändå helt fantastiskt att ni lyckades helt spontant utan någon medicinering el ngn manick!!! Såå häftigt
    Kram på dig

• Wiley

Bullen: åh vad mysigt med RUL Tog ni reda på kön eller får det bli en överaskning?

• Wiley

Blåbär: stort grattis och vilket underbart namn ni har valt, så fiint

IVF Mamma: Tråkigt... Hoppas det blir en trevlig resa till Suomi.

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4