Inlägg från: Blåbär10 |Visa alla inlägg
  • Blåbär10

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Stort grattis Längtar Du har en underbar resa framför dig!

Myssnuff: Hoppas du inte får vänta allt för länge till. Det måste vara jobbigt att vara höggravid i denna tryckande värme.

Druvan: Jag hade samma  problem med potatisen, men så fort palsternackan kom med i moset så älskade hon det

• Blåbär10

Usch vilken hemsk upplevelse Bejbi. Jobbar ju som narkossköterska så jag är van att vara "på andra sidan". Det äckliga du fick dricka heter Natriumcitrat och är till för att neutralisera magsyran och det som finns i magsäcken ifall du skulle kräkas under sövning och något skulle komma ner i lungorna. Tråkigt som sagt att du behövde uppleva det du gjorde men det är skönt att höra att allt gick bra till slut. Stort grattis till tjejen

Grattis till tvillingarna inget namn!

Wiley: Kul att du börjar känna dig gravid. Det är ju så mysigt

Min lilla tjej är 6,5 månad nu och har börjat krypa. Fort går det!

• Blåbär10

HaZ: Så kul att få se den lilla saken i magen Åh vad jag saknar det (men jag älskar att ha min dotter hos mig). Blir lite förvirrad angående ditt BF. Gjorde inte du FET? Ändrar de datum då?

totten86: Ni ska vara skrivna på samma adress. Det är ju det enda de skulle kunna "kontrollera" egentligen. Men som Wiley säger så frågar de för de anser som sagt att man ska ha ett stabilt förhållande. Och det krävs för att ta sig igenom ett IVF...

Wiley: Man blir inte klokare på infoträffen, man blir ännu mer förvirrad Vissa saker reder de ut och sen får man veta en massa saker man inte hade en aning om

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4