Inlägg från: Bullen73 |Visa alla inlägg
  • Bullen73

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Lovar att uppdatera er

Vi går på Nordic IVF clinic dvs Gbg kvinnoklinik.

Ivfmamma: tycker du ska ha spiral, du står nog ut m att sätta in den, kanske kan du be om lugnande?

• Bullen73

Fin tjej Ivf-mamma!

Har nu sprutat menopur 450 ie i 5 dagar. Nedregleringen som tog 2,5 vecka var jobbig. Var supertrött!!! Förr har jag trott det varit psykiskt, men nu förstår jag hur mycket medicinerna påverkar.

Va på vul idag, va lite orolig att jag inte skulle svara på behandling, men det fanns 5-7 blåsor på varje sida. Så det känns bra. Blir plock på mån el tis om en vecka.

Jemema, de är söta de små tofflorna:) och bra!

Kram

• Bullen73

Tack för lycka till!!!

Allt gick bra idag, 8 ägg!!! Jag är så nöjd. Har bara haft sjukt ont nu efter, värre än efter förlossning!!! Nån mer än jag som haft det så?

• Bullen73

Fru o Mamma: Tack!! Jag tycker själv att det var positivt Smärtan är bättre men inte släpt än. Hoppas det gör det snart.

• Bullen73

Är det någon som vet var Sahlgrenska-kämparna håller hus? Har inte sett någon aktiv tråd på länge.

• Bullen73

Wiley: härligt. Rul är så mysigt!

Fick tillbaka 2 fina embryon idag och ett till frysen:):)

• Bullen73

Tack för alla lycka till! Önskar att tiden går fort nu... så jag får resultatet i min hand, oavsett vad det blir.

IVF mamma: Usch, det känns så fruktansvärt hemskt det ni går igenom med R, och de andra barnen får ju givetvis en del av detta med. Hoppas, hoppas att ni snart är ur detta!  

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4