Skräpmola- nej nej nej!!!! Jag tycker du ska ringa KK och be dem kolla upp dig pga de tidiga mf om du inte gjort det...vet att ibland kan de va lite svårflirtade men försök ibland har man tur att få prata med nån bra!!!
Kasa- Vad jag lider med dig!"!!! Ska det inte räcka med att ni ska ha svårt med att få barn, måste livet strula extra runt omkring??? Jag förstår om du tappade förtroendet för den där psykologen...men jag tror du verkligen behöver prata med nån...byt kurator eller psykolog...du har rätt till det...vet att det kan kännas jobbigt och att man inte orkar ta tag i att börja om från början med en ny person som man ska förklara hur man mår och varför!!!
Jag é iaf glad idag..ibland blir man tagen på allvar!!! Har varit hos en läkare idag som kollade med vul och tyckte allt såg bra ut, men vill gå vidare och utreda ifall om jag verkligen har ägglossning då jag har så sparsamma blödningar eller om det kan va nåt annat som göra att bebis dröjer...så nu blir det äl test hela månaden för sen ett återbesök om en månad.
Kraaam på er alla medsystrar!!!