Inlägg från: Ludvigsmamma |Visa alla inlägg
  • Ludvigsmamma

Mola/Druvbörd

En extra stor kram till er Lavinia och Vombat som har ett rent helvete för att få ner erat hcg!!!

Grattis skräpmola till att bli fri och få försöka igen!!! Håller tummarna att det går fort!!!

Kasa kommer ha dig i tankarna på tisdag!!!

Kraaam!

• Ludvigsmamma

Sitter här med glädjetårarar när jag läser hur det går för er Wass och supermajjsan....vad det ger hopp!!!

Det blidde inget + den här månaden heller =( så jag håller med dig skräpmola...nästa månad är det vår tur att plussa!!!
    Hoppas du Kasa redan har ett gyllene ägg i magen!!! 

Har försökt i 5 månader nu men det känns som en evighet..herregud det har gått mer än ett år sen sista skrapningen...har ett hcgprov i januari kvar men sen blir jag friskförklarad!

Bestämmer att 2011 é vårat år...eller hur alla molor!!!!!

Stora kraaaamen!!!!

Ps...bor ju bara en timme från sthlm...så jag é med! Ds

• Ludvigsmamma

Vilken glädje pralinbiten!!!! Stoooort grattis!!!!
    Kraaam!

• Ludvigsmamma

Kasa - Nej nej nej!!!!! Vet inte vad jag ska säga...ger bara världens största kram!!!!!

• Ludvigsmamma

Hej alla kämpare!!!!

Vad härligt att höra att värdena sjunker Lavinia!

Vombat...fy i h-e för att springa varje vecka, hoppas du snart e nere på en gång i månaden!!!!

Jag bara visste precis som du skräpmola att jag var gravid förra gången...nu é vi inne på försök 6 och har inte använt äl stickor, glandin eller annat..men  vi har varit på semester påTeneriffa över ägglossningen och jag har varit väldigt avslappnad så jag hoppas det blir en liten Teneriffa unge!!!!!...tiden får utvisa...

Kasa.. skickar lite extra fästlim till ditt ägg !!!

Vanna...Kraam!

Vill nu se värden sjunka för er som kämpar och + för oss som kämpar på nytt....

Kram på er alla molor!!!

Shirin Wass och Supermajsan hur går det för er...???

• Ludvigsmamma

Fick brev idag om att jag inte behöver göra sista provet...jag är nu friskförklarad!!!

Kasa...jag kan bara tänka mig hur du mår...vet ju hur jobbigt jag tycker de här 6 månaderna varit och det é ju ingenting jämfört med vad du har gått igenom! Största kramen av de alla till dig!!!

• Ludvigsmamma

Vombat hur har det gått?

Å vad roligt att höra Shirin och supermajjsan! Jag hoppas att du supermajjsan kan släppa oron nu och njuta resten av tiden...

Kram på er alla!!!

• Ludvigsmamma

Vombat- va skönt att provet va på 3!!!!
    Försår verkligen att du  é orolig för att mensen uteblir men tänk som så att de har ju koll på dig varannan vecka och det é ju egentligen inte konstigt att mensen försvinner under den stress du har  haft med att proverna går upp och ner...

Jag träffade 2 gravida vänner igår.....och idag kom mensen ..IGEN....då brast det....tycker det é så j-a orättvist att det ska behöva ta tid efter att man har varit med om mola och graviditetsförbud...jag har inte valt att börja försöka bli gravid för 6 månader sen...jag valde det sommaren 2009....det känns hopplöst nu!!!!!

Förlåt att jag gnäller...jag vet att vissa av er inte ens får bli gravida ännu.......

Kraaam!!!!

• Ludvigsmamma

Lycka är att det finns människor som ni!!!!

Tack snälla Kasa och Vombat för era ord...vad jag behövde dem!!!! <3

Vanna....Det é f-n inte sant!!!!! En extra stoooor Kraaaaam till dig!!!

Idag e jag på banan igen min älskling blev 3 år idag med magsjuka och allt....livet har sina goa stunder!!!

Kraaaaaaaam på er underbara människor!!!!

• Ludvigsmamma

Faaan skräpmola....Jag som hade såna hopp om att det skulle gå bra för dig!!!

Åååå vad ledsen du måste va!!! Förstår att du é orolig att nåt é fel (det skulle jag också ha varit), men se på vissa andra här i molatråden som fått misssfall efter molan men nu äntligen har en liten där inne...men é du orolig så tycker jag du ska ringa KK!

Kraaaaaaaam i massor!!!!

Svar på tråden Mola/Druvbörd