3 molor i rad, vilken megaotur!
Kasa, jag hoppas att mensen ännu uteblir för dig. Angående min vänninna så är det tyvärr inte lönt att prata med henne. Hon är en fin vän på många sätt men redan innan molan hände mig har jag ibland reflekterat över att hon är en självupptagen person med höga krav på att hennes mående ska stå i centrum (då i förhållande till hennes sambo). Har själv fått känna på det nu då hon först valde att berätta om sin graviditet kort efter att min mola upptäckts på ett okänsligt sätt (som inkluderade att jag inte hade en aning om att hon försökte bli gravid och offentlig plats) och att hon därefter har frågat mig om hur min graviditet kändes osv utan att fråga en enda gång hur jag mår. Om det inte vore för att vi tillhör samma tjejgäng som står varandra nära hade jag legat lågt med kontakten med henne just nu till jag kände att jag kan uppskatta hennes andra kvaliteer igen (för hon har många goda kvaliteer). Nu försöker jag istället att hantera det vilket går hyfsat, mest för att jag vet att de andra tjejerna också tycker att hon beter sig okänsligt.
Hoppas på + besked från Ludviksmamma, Vanna o Kasa snart!
Jag har fått tid för mitt sista prov nu, strax innan jul blir det, sen är jag fri att ansluta till hoppas på + gruppen. Längtar!