Bruttornas tjattertråd nr 17
Men hej Adelisa vad kul att du är tillbaka!
Och det hade visst hänt en del för dig med..Skönt att du mår bra trots det tråkiga. Men ibland är det ju så och så länge man gör det bästa av situationen så är det ju det bästa. Kul för pojkarna att ha fått sin pappa oxå tillslut. Och vad roligt att vara nykär,det var ett tag sen
Här händer det väl inte så mycket mer än att vi just nu bara lever med alla våra barn. Det e ju tokmysigt men samtidigt så längtar jag verkligen tills dom växer upp en aning. Men som du säger så växer dom ju så snabbt ändå,kan inte fatta att Ella snart blir 5år jag heller..och lilla Alice blir 3år om bara drygt en månad..helt galet!
För mig personligen så har jag seriöst börjat fundera på framtiden...jag måste hitta på nåt att göra innan jag blir för gammal så som det ser ut nu får det bli en ky-utblidning till hösten nästa år så man kanske tar sig nånstans i livet....det funkar ju inte att hålla på o hanka sig fram på det här viset längre,jag vill ha ett bra, roligt och gärna hyffsat betalt jobb nångång..man ska ju ändå jobba 30 år till så det börjar väl bli dax att ta tag i det hela..
Hot: Vilken jättefin bild!