Bruttornas tjattertråd nr 17
Tussen:Alla har vi rätt att drömma,alla har vi rätt att göra som vi vill,vi är inte de som har rätt att dömma,stort lycka till hur det än blir.
Tussen:Alla har vi rätt att drömma,alla har vi rätt att göra som vi vill,vi är inte de som har rätt att dömma,stort lycka till hur det än blir.
Hej hej!
Hot fuss: Stort stort GRATTIS!!!
Thamaca: Stort grattis till lillebror! Hur stor var han?
Hot fuss:TJUSIGT! V.19 redan! det kommer att gå fort tills bebisarna tänkt komma!
VI har bokat en jul/nyårs resa för familjen! 2 underbara veckor på Grancanaria men all inclusive! Tjoho! vi åker den 20/12.
Hot fuss:haha! Ja,skön ska det iaf bli! Måste ju få smyga in med att även jag är liiiite avis på dig/er,men bara liiite,här blir det då inge fler småttingar inte!
Kikade in på din blogg och hjälp,så stora dina barn har blivit! Jätte fina!
Hot Fuss:Så gulligt! En av varje,har ni namn förslag än?
ja,det är inte lätt med namn. Livia är ju jätte fint!
Silas och Grim är ju inte allt för vanliga namn ännu. men fina.
misshallonsaft: stort grattis till nya bebisen!
Hej hej på er alla! Hoppas allt är fint med er alla.
hotfuss: varmt grattis! Fina datum! (min födelsedag!) hur stora var dom? i vilken vecka föddes dom?
hot fuss:har ni kommit fram till några namn ännu då?
Tänk,imorgon blir min lilla kille hela 3år! Otroligt!
hot fuss: småttingar då! rätt långa ändå. fina namn.
Tackar.
Hej hej.
Härligt att se lite liv här inne,nära på att man glömt bort denna då det varit så dött här.
Allt går framåt även här,vi letar ff efter den perfekta huset,vilket vi inte hittat ännu,men nu verkar det lossna iaf och komma ut lite intressanta hus på marknaden iaf.
Lukas är lång och reslig han med,118cm och 19kg med 29 i skor,lillebror är något liten ännu 3år och 95cm 13,2kg 24 i skor,men han växer på han med och är den envisaste ungen jag mött,trots mina 3 barn,hehe,man kan ju undra vem han brås på,TUR är ju att han är så söt brukar jag säga.
lillalillajag: Haha,ja det var då ett par små bönor du har och något komiskt att lillasyster väger lika med er 3 åring.
lillalilla: ... hu,så jobbigt... vad ni än kommer fram till och gör,så är det rätt beslut för er.stor kram.
Bästa P-medlet enligt mig är helt klart P-sprutorna! ett plus är ju att man halt slipper mens med på köpet.
Grattis till Lilla skönt att det inget varoch grattis till Kadima!
Hej och grattis till Bebisar.
Här utökas vår släkt med rasande fart,även om vissa inte borde få föröka sig,men men,roligt att syskon barn kommit igång med familje planerna och syskon barn nummer 2 ska föda i november.
fy,så läskigt det är...min bästa väns son 6år fick med krupp nu i vår,så det kan man tydligen få trots man blivit stor...