• Kadima

Bruttornas tjattertråd nr 17

Lämnar ett litet avtryck här :)
    ROLIGT OCH LÄSA OM ALLA NYA BEBISAR OCH GRAVIDITETER :)
    Grattis alla.

Är tillbaka på familjeliv efter ett litet uppehåll igen.
    Känns skönt och jag är helt på andra tankar

Kram
    Fannys mamma

• Kadima

Hot: Lika fin mage som alltid. måste kännas spännande med tvillingar, inte direkt vad man är beredd på kanske då man redan har några barn, händer en kompis till mig också, hon skulle bara ha en till trodde hon... HIHI! :9

Tack Lilla..

låter skoj att era barn växer och frodas, det gör Fanny också. Och hon är lycklig, sprallig tjej, helt sjukt att dom fyller 5 om ett halvår... Kämpar på med Fannys tal, vi går fortfarande hos logoped. Jajamen. det sket sig rejält med killen jag hade somras, visade sig att jag tappade suget så ni hade ju all rätt i det här med och skaffa barn, men det var väl så att kärleken gjorde en blind, på många sett... Sen träffade jag Dan, en två barnspappa härifrån Tierp. Fanny blev ju överlycklig, hon fick syskon dock inga yngre men äldre vilket jag HURRAR för, för gissa vad som händer. Jo Fanny får som extra språkstimulans :) Thea är 14 månader äldre än Fanny och Fredrik fyllde 9 år för några veckor sedan så nog är det full fart. Jag längtar efter bebis visst det gör jag men äter nu minipiller och lever för dagen. Jag har tillräckligt :)

Praktiserar, går en utbildning för att få lärdom och erfarenhet inom handels, vilket är spännande. Mycke roligt.

Känns som att livet flyter på och jag är lyckligare än någon annan :)

• Kadima

Grattis allesammans till alla + och bebisar hit och dit :)

• Kadima

www.kadima.blogg.se

är min blogg om någon har lust och följa den, det verkar inte vara någon som helst aktivitet här längre, hoppas ni alla mår bra ibland allt bebismys... Jag har lagt bebisplanerna helt på hyllan jag, visst vore det mysigt men har fullt upp ändå med Fanny och två extra barn :)

Kram på er

• Kadima

Cashew

Känner ingen som helst panik alltså - satte in spiral för en månad sedan och den sitter ju i 5 år, har nog och göra och måste få ordning på livet. Ska börja plugga till hösten, tanken finns och flytta och det är mycket annat som jag måste tänka på. :)

Hoppas allt är bra med er :)

Hej Skruttis

Fanny har st. 31 hon och vissa skor st 32, en tjej på 20 kg och 113 cm lång. Så lite mindre än Kevin, men så är hon flicka också :) Fanny kan också skriva sitt namn, räkna men blandar ihop det mesta men det kommer. Jag blir så paff varje gång hon gör framsteg

Jag har också lite extra kg som ja vill bli av med och jag har dessutom ett lågt järnvärde som jag måste få upp.
    Alltid ska det vara något :)

• Kadima

Lilla lillajag...

FY fabian springmask, men det är väl ett av eländena som vi sluppit, här har det gått löss på dagis, men lagom till lössinvasionen gick fanny och klippte håret på sig själv på dagis så än så länge har vi inte sett några pippor på någon av tjejerna. :O) Däremot har vi haft lite förkylningar, magsjuka och SKABB... fy sjutton vad jag lider med dig som måste storstäda, skrubba och ha dig.. inte kul alls. Det var ett väldans bök innan skabben försvann här också med 3 kurer varav 5 långa veckors behandling... tog ju aldrig slut.

Jag ska plugga upp mina betyg och sen plugga till poäng för att få behörighet för att plugga vidare till sjuksköterska/barnmorska i framtiden.

:O)

det är så härligt och se ungarna växa, jag har ju haft turen att få lära känna en karl med två barn, som jag trivs väldigt bra tillsammans med, vi var tillsammans i 6 månader, gick sen ifrån varandra i 1½ månad men nu känner vi att vi kanske ska börja om igen. Barnen saknar varandra, även om dom bråkar som om det vore syskon och "hatar" varandra så älskar dom att leka 5 minuter senare. Jag vill inte vara utan deras pappa heller då han betyder mycket för mig men att vi tar det lite lugnt denna gång. Några fler barn, är det inte ens frågan om då det redan finns 3 energin knippen i mitt liv som tar all min tid och energi :)

• Kadima

Han som jag var tillsammans med mellan denna och Fannys pappa visade sig vara en fullkomligt galen, sinnessjuk psykopat och han ville skaffa barn med mig, är så tacksam att det aldrig blev så. fy sjutton :(

• Kadima

guldgossarna

låter mysigt ändå med och leta hus och snart så, det är som med triss, plötsligt händer det :9

• Kadima

Och jag ska bli sambo och dessutom numera bonusmamma :) <3

• Kadima

Vad skönt lilla och vad du har varit med om då, du med hallonsaft..

Jag skulle bli rädd jag också numera om stickan visade + så jag hoppas spiralen gör sitt på mig iallafall.
    Vi har sagt att vi inte ska ha fler för dom vi har tillsammans räcker gott och väl. Jag vet att han jag är tillsammans med inte vill ha flera barn heller så jag har tagit ett stort steg där. Han må betyda massor för mig om jag väljer bort en ny graviditetet framför honom och barnen så bebissjuk som jag varit. Men jag är nöjd, hel nöjd. Det är full fart på en 5 åring, en 6 åring och en snart 10 åring... :)

Det är skolstart, Fanny har ett år kvar innan hon går upp till förskoleklassen på skolan, skönt sen att ha alla ungarna på samma skola. Det är så roligt att få vara med om det, få se utvecklingen. Sen har ju en ny helt ny värld öppnats. Jag är inte vann med läxor och fröknar hit och dit på det sättet så det är mycket nytt. Imorgon ska vi på skolavslutning för bonussonen får sommarlov :)

Jag väntar på att bli faster vilken dag som helst :)
    + att jag till hösten själv börjar SKOLAN! :)

• Kadima

ville bara berätta att jag åter igen är i bloggvärlden..

www.kadima.blogg.se

och att jag är lyckligare än någonsin.
    Håller på att flytta, känner mig viktig i en familj igen, så härligt och se Fanny så lycklig när hon leker med Thea och är så glad jämt. Det gör mig lycklig. Det blir lite bökigt med 3 barn då man ska iväg men vi hade en sjukt mysig midsommar, hoppas alla har det bra :)

kram

• Kadima

Trist med vattkoppor i denna sommarvärme, men skönt att ha det gjort när det väl är över. Hoppas dom inte mår allt för roligt..

Har plockar solar, badar, fiskar och flyttar vi för fulla muggar.... Njuter av ledighet och sol!

• Kadima

Nathalie =)

GRATTIS här i tråden iallafall =)
    Och va roligt för er =)

• Kadima

Hejsan på er, märks att man inte är här så ofta.. men idag hade jag anledningar hit.. rätt skönt faktiskt.. ser att det är rullians fortfarande.. Hoppas det är bra med er. Har vissa av er på facebook och håller koll på er ;O)

Kram

• Kadima

Grattis till viktnedgången skruttis!! duktigt

egypten lät inte dumt, vill också åka iväg.. skitvinter rent utsagt! 

Svar på tråden Bruttornas tjattertråd nr 17