Hot: Lika fin mage som alltid. måste kännas spännande med tvillingar, inte direkt vad man är beredd på kanske då man redan har några barn, händer en kompis till mig också, hon skulle bara ha en till trodde hon... HIHI! :9
Tack Lilla..
låter skoj att era barn växer och frodas, det gör Fanny också. Och hon är lycklig, sprallig tjej, helt sjukt att dom fyller 5 om ett halvår... Kämpar på med Fannys tal, vi går fortfarande hos logoped. Jajamen. det sket sig rejält med killen jag hade somras, visade sig att jag tappade suget så ni hade ju all rätt i det här med och skaffa barn, men det var väl så att kärleken gjorde en blind, på många sett... Sen träffade jag Dan, en två barnspappa härifrån Tierp. Fanny blev ju överlycklig, hon fick syskon dock inga yngre men äldre vilket jag HURRAR för, för gissa vad som händer. Jo Fanny får som extra språkstimulans :) Thea är 14 månader äldre än Fanny och Fredrik fyllde 9 år för några veckor sedan så nog är det full fart. Jag längtar efter bebis visst det gör jag men äter nu minipiller och lever för dagen. Jag har tillräckligt :)
Praktiserar, går en utbildning för att få lärdom och erfarenhet inom handels, vilket är spännande. Mycke roligt.
Känns som att livet flyter på och jag är lyckligare än någon annan :)