Inlägg från: Bajjelen |Visa alla inlägg
  • Bajjelen

Vi som väntar syskon till våra änglar del 10

Familjen Tinglum: Stort grattis!

Stort Grattis även till Morris Mg som igår fick sin allra sötaste pojk! Alltid lika härligt att höra när det går bra!

• Bajjelen

Barba bok: Förstår att det är jobbigt för dig nu när det händer så mkt. Vill bara säga att jag går i Lund och jag upplever bemötandet som ödmjukt. Dem lyssnar och förstår och tar ens oro på allvar. När jag väntade Rasmus var dem extra försiktiga och rog minsta tecken på allvar eftersom det absolut inte fick hända något igen.  

• Bajjelen

SofiaL: Mina tankar till dig nu! Hörde att du fick stanna efter bedömningen idag. Lycka till!

• Bajjelen

Kraxa: Välkommen hit kära du kära du!

Och grattis till er alla underbara mammor på mors dag!

• Bajjelen

Har dålig koll på vad som händer i tråden just nu mne tittar in och ger ett litet livstecken.
    Vecka 30 imorgon och dags för tillväxtUL nästa vecka. Vart tog tiden vägen?

• Bajjelen

Grattis MalinF och Elwiras mamma till era graviditeter.

Själv har jag haft en händelserik (läs panikartad) vecka då BM vid rutinkontrollen hade svårt att kunna lyssna på hjärtat och tyckte att bebisens hjärta slog oregelbundet. SÅ det vart akut iväg till sjukhuset för ctg och UL av hjärtat. Trolligtvis har liten ett omorget hjärta med extraslag men ingenting som ska vara farligt och det brukar växa bort innan förlossningen.

Annars växer bebbe som den ska, vi har fått tid för igångsättning den 17 augusti så det börjar bli nervöst nu!

Sköt om er allihopa i sommarvärmen!

Kram

• Bajjelen

Hoppas allt är bra med er allesammans!

Är det fler som håller på att avlida i värmen eller är jag ensam om det?

Kram

Svar på tråden Vi som väntar syskon till våra änglar del 10