Vi som väntar syskon till våra änglar del 10
Stark Längtan: Känner igen tröttheten och är säker på att det beror på psykisk anspänning. Man blir sä trött av alla dessa tankar och känslor, även om de inte alltid är medvetna, så ligger de nånstans och gnager och stjäl energi. Som min psykolog sa så har vi alltid bagaget med oss och även om vi för tillfället tycker att oron och sorgen är hanterbar och inte kräver så mycket så tar de ändå energi som gör att vi har en lägre utgångsnivå på ork jämfört med tidigare. KRAM!
Familjen Tinglum: Varmt välkommen!!!
Är fortfarande deckad av förkylningen, men har trots det behövt jobba hela dagen idag (trots att jag egentligen redan är sjukskriven på halvtid), för att hinna med inför en kurs som jag ska gå imorgon och på fredag. Undrar varför egentligen, men vill gärna gå den och vet att den är bra att ha med i cv:t när jag så småningom ska söka nytt jobb (kommer bara att jobba kvar här några månader efter ledigheten), så har trotsat feber och bihålor... Nu är det dags att hämta sonen och följa med honom på födelsedagskalas. Ingen rast och ingen ro. LÄNGTAR till semestern som börjar nästa torsdag!!!
Kram på er allihop!