Fru R skrev 2010-04-13 18:03:22 följande:
Gud så duktig du är!! Jag skulle ut idag och gå lite powerwalking, som i och för sig brukar sluta med att jag springer för det går för långsamt, men ändå... Men gubben är antingen förkyld igen eller allergisk och tjejen är trött så det blir inget! Funderar däremot att poppa lite popcorn i kväll...Stackars liten!! Kan tänka mig att han blev klarvaken och glad, men så visar det sig att han måste ha sex idag!!! Har haft en väldigt ansträngande dag på jobbet idag, är verkligen helt slut.... Men jag förstår dig Pethrelita, det är ganska slött att bara gå hemma. Till slut blir man den där elaka personen som går med en trasa i ena handen och slänger elaka blickar när någon skär bröd utan ordentligt placerad skärbräda. Jaja, de visste vad de gav sig in på!!
Grejen är ju det att lilla minsta sak som kommer i vägen så skiter planerna sig helt, sådan är i alla fall jag när det kommer till träning. Kanske tar man första vägen ut för att slippa? Vad vet jag, jag måste i vilket fall som helst skärpa till mig. Men jag gick 7 km i dag, till och från BVC, så jag är nöjd.
haaha jag hoppas min man säger till mig på skarpen innan jag hamnar där. Jag avskyr att gnälla och tjata, det värsta jag vet så jag blir så jäkla sur på mig själv när jag upptäcker att jag gör det.