Inlägg från: Pandan82 |Visa alla inlägg
  • Pandan82

Göteborgare diskuterar vidare kring barnlängtan/graviditet +allt annat mellan himmel och jord 2

Fru R skrev 2010-03-29 20:23:49 följande:
    Åh, där har jag också gått och strosat omkring!! Visst är de fina!! *drömmer mig bort från min 70-tals låda* Förstår att det känns dyrt, jag minns inte ens, vad går ett sånt där huspå???Och ömma bröst på allt det!!?!? Inte illa! När har du BIM?? Jag kan nog tänka mig att det är din tur!! Om det är ok med dig så tar jag nästa månad?!!
    Om jag inte får dumme-mensen i morron så har jag slagit ett nytt rekord i antalet dagar mellan mens!{#lang_emotions_laughing} Och tro mig, jag har en "menskalender" som sträcker sig från juli 2008 där det tom står hur mycket jag blöder{#lang_emotions_embarassed}
  • Pandan82

Hahaha! NU ser jag att du ju har din dotters födelsedag i sidfoten! Och jag som tyckte jag var duktig som kom ihåg det! Fast jag lovar jag såg inte att det stod där! (Skrapar med foten och skäms) (Lite som när pizzabagare "bjuder" på läsken när den ingår)

• Pandan82
    Fru R skrev 2010-03-29 20:27:26 följande:
    Nej, tjejer, får jag komma med ett djärvgt förslag?!!? Vad tycket ni om att träffas och kanske fika en dag??
    Woooow!
    Och jag som har gått och haft panikångest på 421 när jag varit slaffsigt klädd och hoppats på att inte nån av er ska ha gått där och sedan dagen efter komma med något i stil med: "Ni skulle sett bruden på 421 i går....!"
    Nu tror jag verkligen inte att någon av er är sånna, men ni vet hur töntig man blir ibland.

Men shit, kul!

P.S. Lite läskigt då man har målat upp en bild i huvudet om hur ni ser ut. Och om jag ska vara ärlig så vet jag ju bara allas bh-storlek, haha{#lang_emotions_laughing}
  • Pandan82
    Cinza skrev 2010-03-30 13:40:37 följande:
    Nej då, jag blev inte rädd Inte för dig i alla fall. Tycker det är lite jobbigt att träffa nytt folk nu när jag är så överviktig men va fan, jag ser ut som jag gör så det är väl inte så mycket att göra åt den saken. Jag tar gärna en fika. Jag går på pulverdiet nu så det blir bara lite kaffe för mig dock.
    Jobbigt att det känns så! Ska jag vara ärlig så är jag lite dålig på första intryck med människor, speciellt om det är lite "date" stil på det hela som det lär bli när vi träffas{#lang_emotions_tongue_out} Jag har målat upp en bild i mitt huvud att ni är skitsnygga, själv är jag ganska ful så om du tycker att du är överviktig så kanske vi passar perfekt ihop{#lang_emotions_laughing}

Jag har lite tankar kring hur man egentligen ska agera då man väl möts! Skakar man hand, eller kramas man, jag menar det känns ju ändå som att vi "känner" varann!

Hihi, vi verkar vara en hop med lite lätt asociala personer{#lang_emotions_wink} jag tror att en date skulle vara en nyttig upplevelse för oss alla! Vi kan behöva en annan form av utmaning nu när vi är i den sits vi är! Jag oroar mig gärna för om ni ska tycka att jag är ful och konstig om det får mig att tänka på något annat för en liten stund!{#lang_emotions_laughing}
  • Pandan82
    Cinza skrev 2010-03-30 21:17:49 följande:
    Åh tack en sån fin service! Då får jag vara den feta, Pandan den fula och du den finniga. (Obs skämt) .Jag tror att det kommer bli så bra så bra. Pandan: Fan va trist med mens. Vad är det för fel på den här tråden? Så himla konstigt att ingen av lyckas få till det. Nån av oss måste börja plusvågen snart.Jag är proffessionellt utbildad i bemötande så du får vara hur knasig du vill
    Hahaha! Precis som den gamla Clintan filmen "Den onda, den goda, den fula"
    Eftersom min roll som den fule redan är tillsatt får ni slåss om de övriga två (det här kan bli intressant).

Skämtåsido, jag tycker att det är en kul idé att träffas och tycker att det är något vi ska sattsa på att göra!
    Vi måste ju inte göra det större än det är, några brudar som gömmer sig bakom alias på nätet som träffas och har kul (förhoppningsvis).
    Jag struntar blankt i om ni kommer makade eller inte!

Vi kan väl sätta upp en datum då de flesta kan och de som kommer kommer och kan man inte får man komma på nästa date!
  • Pandan82
    Pethrelita skrev 2010-03-31 15:29:20 följande:
    Hej hej tjejer!Gamla Fröken Freken här, hur går det för er och hur mår ni?
    Hello!{#lang_emotions_laughing}
    Shit, det där med att fightas med vikten är ju inte någon kul hobby direkt{#lang_emotions_frown} 
    Själv har jag nästan övertygat mannen om att köpa rullskriskor (eller vad man säger nu för tiden). Jag efterlysen nämligen en lite okomplicerad sport, typ rullerna (och ett ton skydd) och sen ut. Slippa stressa till träningshallen kl fyra varje torsdag, usch, sånt hatar jag.
    Hur har du gjort? Sattsat på någon kulig sport, eller mer fokuserat på kaloriintaget, eller en kombo av båda?
  • Pandan82
    Fru R skrev 2010-04-01 10:21:37 följande:
    När ska vi träffas då tjejer??
    Jag är som Cinza sa, väldigt flexibel. Fick gå hem idag pga mensvärk så nu vet jag att jag kan fram tills det är dags för nästa mens{#lang_emotions_tongue_out}
    Jag jobbar ju konstiga tider ibland, men om vi snackar veckodagar och inte helgdagar så är torsdagar väldigt bra för mig. Slutar två på torsdagar, kan tom komma ifrån kl ett. Så en torsdag kanske?

Nu ska här njutas av påskhelgen!{#lang_emotions_laughing}
  • Pandan82

Läste precis om en 75 årig gubbe som precis blivit pappa. De där mansfolken har det välspänt för sig, tänk om vi kunde få barn när vi var så gamla. Fast det hade nog inte varit så kul. Det är ju verkligen helt galet, tio år efter pension!!!!!!!!!!{#lang_emotions_surprised}

• Pandan82
    Fru R skrev 2010-04-01 19:00:44 följande:
    Nej det finns ingen rättvisa i världen.... Men å andra sidan är ju frågan hur gammal var mamman??? Om det inte var konstgjord befruktning så kan hon max vara 50 eller hur...  Och hon skulle ha sex med denne 75 åring... Grattis säger jag bara!
    ABSOLUT ASGARV{#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Göteborgare diskuterar vidare kring barnlängtan/graviditet +allt annat mellan himmel och jord 2