Cinza skrev 2010-03-30 13:40:37 följande:
Nej då, jag blev inte rädd Inte för dig i alla fall. Tycker det är lite jobbigt att träffa nytt folk nu när jag är så överviktig men va fan, jag ser ut som jag gör så det är väl inte så mycket att göra åt den saken. Jag tar gärna en fika. Jag går på pulverdiet nu så det blir bara lite kaffe för mig dock.
Jobbigt att det känns så! Ska jag vara ärlig så är jag lite dålig på första intryck med människor, speciellt om det är lite "date" stil på det hela som det lär bli när vi träffas
Jag har målat upp en bild i mitt huvud att ni är skitsnygga, själv är jag ganska ful så om du tycker att du är överviktig så kanske vi passar perfekt ihop
Jag har lite tankar kring hur man egentligen ska agera då man väl möts! Skakar man hand, eller kramas man, jag menar det känns ju ändå som att vi "känner" varann!
Hihi, vi verkar vara en hop med lite lätt asociala personer
jag tror att en date skulle vara en nyttig upplevelse för oss alla! Vi kan behöva en annan form av utmaning nu när vi är i den sits vi är! Jag oroar mig gärna för om ni ska tycka att jag är ful och konstig om det får mig att tänka på något annat för en liten stund!